streda 15. júna 2016

Dear Diary 7



PRESTÁVKA/MATURITA/VYSOKÁ ŠKOLA/1D

Ako ste si mohli všimnúť, a vy ste si určite všimli, od marca som nič nepridala. Dôvod je veľmi jednoduchý, maturovala som. A tak som sa nechcela ničím iným zapodievať a chcela som sa poriadne sústrediť na maturitu. A podarila so. Zmaturovala som.Veľmi dobre som zmaturovala. Aj praktické aj ústne. A pokiaľ som v ruke nedržala maturitné vysvedčenie, ktoré som dostala až minulý týždeň, neverila som tomu. Veľmi rýchlo to ubehlo.

Celé 4 roky sú zrazu preč a mňa čaká vysoká škola. Ak si spomínate, dávnejšie som pridávala článok o tom ako som zmenila názor a nakoniec si dávam prihlášky na vysokú školu. Chcela som skúsiť tú žurnalistiku, keďže milujem písanie, aj keď som mala teraz prestávku, ale nakoniec som to nechala tak. Povedala som si, že nenechám školu aby mi pokazila moju obľúbenú záľubu. Taktiež som si povedala, že pokiaľ to budem veľmi ľutovať, o rok si podám prihlášku tam. Zatiaľ to však neľutujem. 

Takže nakoniec som si dala prihlášky na prekladateľstvo - angličtina, slovenčina a na ekonomika a manažment podniku, kde som v pondelok robila prijímačky. Takže uvidíme, kde má zoberú, dúfam, že na obe, ale chcem ísť hlavne na ten preklad, tá ekonomika bola skôr taký záložný plán. To sa ale dozviem do dvoch týždňoch. 

A ešte jeden dôvod tu je prečo som mala prestávku. Je to to moje nešťastné zdravie. Často vám píšem, že sa so mnou niečo deje. Nie je to však taká obyčajná chrípka alebo angína, tá ma skolila v posledný deň písomnej maturity. Mám dlhodobé zdravotné problémy, ktoré sa so mnou tiahnú už od januára a stále nie sú vyriešené. Takže keď som sa neučila, tak som ležala v bolestiach v posteli alebo som proste len bola rada, že mám konečne voľný deň a nemusím nič robiť. Verte mi, to bolo výnimočné dni a to som ani do roboty posledný mesiac nechodila. 

Ale už som späť. Aj v robote, aj zdravotne mi je oveľa lepšie, žiadna škola a hlavne som späť aj s písaním. Chcela som sa už dnes pustiť do písania poviedky, ale celý deň pršalo a chcelo sa mi z toho spať tak som to radšej nechala tak. Ale zajtra sa do toho pustím, aby ste čo najskôr mali novú časť. Predsa len ste na ňu dlho čakali. 

Pôvodne som toto všetko chcela dať do samostatných článkov, ale nakoniec som si to rozmyslela. A teraz späť k tomu o čom je tento blog. 1. apríla sme oslávili krásne 3 roky na blogspote a celkovo sú to 4 roky čo existuje tento blog. Za to by som vám veľmi krásne chcela poďakovať, keďže bez vás by sa to až sem nedotiahlo. Takže ešte raz ĎAKUJEM za všetko. 

A čo sa udialo za ten čas čo som sa tak "poctivo" učila na maturity v našej 1D  rodinke? No Liam chodí zo Cheryl, to som už možno aj spomínala. Asi určite. Môj názor na nich je, že vyzerá to akoby mladá mamička chodila na prechádzky so svojim synom. Nedokážem si pomôcť, prepáčte mi to. Ako ona je fajn, nie je ani taká stará, ale oproti Liamovi no... povedzme, že tých desať rokov je tam vidno. Ale tak pokiaľ je Liam šťastný, tak by sme mali byť aj my, aspoň tak sa to hovorí. 

Ďalej, Harry, ktorý sa ostrihal. Podľa mňa to viacerí čakali, kedže natáča vojnový film a vojaci musia mať krátke vlasy. Ale, tak či tak to bolo nečakané. A tá doba kým sa konečne ukázal na verejnosti. S kamarátkou sme sa smiali, že určite chodí po kanáloch alebo ani nevychádza z domu pretože nie je možné že by to nikto nezachytil. Ale nakoniec sa ukázal a vyzerá strašne nádherne. Už sa neviem dočkať kedy bude chodiť po premierach alebo s chalanmi na nejaké udeľovanie a nebude mať čiapku alebo kapucňu. Je to akoby sme sa vrátili späť do roku 2013, strašne omladol. Áno, nemala som rada tie dlhé vlasy, neprišlo mi to ako Harry, ale keď si spravil drdol, bol na zožratie.

Louis. Nešťastník Louis, ktorý sa s Brianou naťahuje o malého a všetci to riešia, všetci ho odsudzujú, že sa oňho poriadne nestará a pritom vypisuje na TT ako veľmi mu chýba a keď je konečne späť v LA, kde je častejšie ako doma, tak s ním ani nie je.  A mne to príde, že som jediná kto to nerieši. Áno, Louis je môj najobľúbenejší člen a možno by ma to malo trápiť,ale pravdou je, že my nevieme čo sa skutočne dej za zavretými dverami, vieme len toľko koľko Louis a ostatní chcú aby sme vedeli, takže možno práve preto to neriešim. 

A nakoniec naše najväčšie zlatíčko Niall. Ten, ktorý sa prvé mesiace prestávky skrýval niekde na opačnom konci sveta a užíval si krajiny, spoznával nové miesta, ľudí, tradície, teraz chodí po večierkoch, akciach, venuje sa nám a ubezpečuje nás, že sa chalani vrátia. A ja mu verím. Aj napriek tomu, že Louis a Harry majú podpísané vlastné zmluvy s inými spoločnosťami. Veď majú mať prestávku minimálne dva roky a zatiaľ to je len jeden pol rok. 

Človek si myslí ako pomaly to ide, ale ide to naozaj rýchlo. Pred 5 dňami to bol rok od koncertu vo Viedni, tak som si zaspomínala, a čoskoro ani nebudeme vedieť ako a bude to rok od prestávky. A ten ďalší ubehne ešte rýchlejšie. A potom už len budeme čakať na ten správny čas. A on nastane. Viem, že sa hovorí v najlepšom treba skončiť, ale oni toho majú ešte veľa pred sebou a bola by chyba keby to teraz ako skupina položili na klinec. Takže ako som už povedala, verím tomu Niallovi že sa určite vrátia. Chce to len čas. 

Tak, to by bolo asi všetko. Myslím, že som vám povedala všetko čo som chcela, všetko potrebné, a dúfam, že ste radi že som späť. Pretože ja som. Kate :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára