streda 3. apríla 2013

Nazvi si to ako chceš ... alebo ... Niall zožral názov (13+)





Aby ste sa nezľakli, toto je jednodielovka :)) Názov ma k nej nenapadol, ale je to písané (asi v pondelok??) pre šialenú východniarku Patty, ktorú som nasrala a toto malo byť moje ospravedlnenie :)) A dnes, keď sa ma táto osoba spýtala na autorské práva, ma napadlo, že ju môžem zverejniť :)) Ona ju tiež zverejnila na svojom blogu, ktorý som tu už veľa krát spomínala  http://toanotherworld.wordpress.com :))) Kate






„Neser ma a obleč si tie šaty!!!“ Skríkla po mne Sarah, moja stylistka, ktorá už bola v koncoch.

„Mne sa to nepáči. Nebudem mať na sebe tieto .. dá sa to vôbec nazvať šatami??“ Skríkla som a zobrala som do rúk kus látky, ktorý by som si mala na seba obliecť a predviesť ho.

„Ale mne je jedno či sa ti to páči alebo nie. Jednoducho si to obleč, sprav pár krov, vyšker sa na nich a môžeš ísť robiť ďalšie škandály.“  Povedala pokojne a strčila ma do miestnosti, kde sa zvyčajne prezliekam do rôznych kúskov od rôznych návrhárov.

Dnes som na prehliadke .. ťažko povedať koho, keďže som sa ešte len pred hodinou zobudila. Volám sa Patty, mám 20, som modelka a ako každá správna modelka, aj ja sa rada zabávam. Tak ako túto noc. Škoda, že si z nej veľa nepamätám.

„Čo tam toľko robíš??“  Zahučala Sarah, no to som práve vyskakovala z okna. Správne ste pochopili, že som práve ušla z prehliadky, na ktorej by som si slušne zarobila, ale peniaze nie sú mojou starosťou.

Rýchlo som prešla okolo budovy, v ktorej sa konala prehliadka a nasadla do taxíka, z ktorého práve vystúpil nejaký manželský pár. Nadiktovala som mu adresu hotela,  v ktorom som momentálne ubytovaná a kým sme sa k nemu dostali, obdivovala som nočné ulice L.A.

„Prosím počkajte tu.“ Povedala som šoférovi, vbehla do hotela, na recepcií som si vypýtala kľúče od izby a výťahom som sa vyviezla na 23. poschodie.

V izbe som sa prezliekla do krátkych čiernych šiat, bez ramienok do polky stehien. Rozpustila si vlasy a odmaľovala som sa a znova namaľovala. Obula si čierne štekle a už som sa viezla taxíkom do nejakého klubu.

...

Hudba, smrad, všade spotené telá, ktoré sa o seba opierali. Tak nejako to vyzeralo v klube, ktorého názov som si nevšimla. Prešla som k barmanovi a vypýtala si vodku s džúsom.  Ako náhle som to mala pred sebou, šupla som do seba a pridala sa k davu ľudí, ktorí sa pohupovali do rytmu hudby.

Zrazu som pocítila nejaký dotyk na bokoch, no skôr než som sa stihla otočiť, bola som natlačená na nejakej vypracovanej hrudi a pohybovala som sa do rytmu svojho spoločníka.  Po chvíli ma zvedavosť na to kto je môj spoločník prešla, rukami som ho chytila za zátylok a užívala si.

Prvá pesnička skončila a nasledovala ďalšia a ďalšia a ďalšia. Neznámy chlapec bol stále za mnou ani raz neodišiel, ani raz mi nedovolil otočiť sa. Už ma to vážne štvalo takže, keď začala hať nejaká pomalšia pesnička, otočila som sa.

„Ty?!!“ Skríkla som na toho kučeravého debila, svojho bývalého.

„Aj ja ťa rád vidím láska.“ Povedal chrapľavo a zasmial sa.

„Čo tu robíš??“

„Máme voľno, tak si užívam teplo. Nemala si byť na prehliadke miláčik??“ Opýtal sa vysmievajúco a pritiahol si ma bližšie, aby sme nepriťahovali nezvané osoby.

„To nie je tvoja vec.“ Odfrkla som a odišla naspäť k baru, kde som si vypýtala ešte jednu vodku s džúsom.

„Ale kedysi bola .. a taktiež si sa správala inak.“ Prisadol si vedľa mňa a uprene na mňa hľadel.

„Ešte že si použil minulý čas. Musím ísť.“ Postavila som sa zo stoličky a rýchlim krokom smerovala k východu.


Skôr než sa mi podarilo nasadnúť do taxíka, o ktorého som požiadala barmana, ma niekto schmatol za ruku, otočil k sebe a drsne ma pobozkal. Možno sa mi to aj páčilo, ale skôr než som si to pripustila, som sa od Harryho odtiahla a vlepila mu facku.

„Ale ako vidím .. ty si sa nezmenil vôbec.“ Nadvihla som obočie a konečne som chcela nasadnúť do toho taxíka, ale Harry ma predbehol. Zabuchol mi dvere pred nosom a prehodil si ma cez plece akoby to robil normálne. Vlastne .. robil.

Márne som kričala, päsťami búchala do jeho chrbta, nohami kopala na všetky svetové strany.  Ďalej si vykračoval, som ňou na pleci a smeroval k malému bielemu autíčku. Nemohol zobrať radšej Range Rovera??

„Raz sa mi poďakuješ.“ Povedal pred tým než ma do slova hodil na zadné sedadla a sám si sadol za volant. Stiahol strechu a keby nešiel od začiatku dvestovkou, vyskočím z toho prekliatého auta.

„Zastav to auto!!“ Skríkla som. Na moje prekvapenie tak aj urobil, no šťastie mi tento krát nehralo do karát. Naozaj zastavil, ale pred nejakým hotelom. Vystúpil z auta, mňa si opäť prehodil cez plece a vošiel som ňou na recepciu, kde mu už recepčný podával kľúče.

Skôr než som stihla zakričať, aby zavolali pomoc, bola som opretá o výťahovú stenu a Harryho pery mi okusávali ušný lalôček. Nevedomky som zavrela oči a vychutnávala si ten skvelý pocit.  Iba sa zasmial, rukami skĺzol na môj zadok a nadvihol ma. Kvôli svoje bezpečnosti som si obmotala nohy okolo jeho pása a ruky zamotala do jeho prerastených kučier. Kedy sa mi toto všetko začalo páčiť??

Výťah zacinkal a my sme sa ocitli na chodbe veľkého apartmánu. Harry sa nejako extra nezastavoval a rovno si to namieril do spálne,  kde ma hodil na posteľ plnú vankúšov. Vyzul sa, vyzliekol si nohavice a takisto aj biele tričko, čím ukázal všetky svoje tetovania, ktorých o dosť pribudlo.

Chytil ma za nohy, z ktorých odhodil topánky a vtesnal sa medzi ne. Opäť ma začal bozkávať, no tento krát na pery. Drsne, lačne, vášnivo. Tak ako to mám rada. Jeho ruky blúdili po mojom tele, vyhrňovali mi šaty, rozopínali mi na nich zips.

Na chvíľu sa odtiahol, strhol zo mňa ten kus látky, vyzliekol mi aj podprsenku. Opäť ma priľahol, bozkával ma na krk, pod ucho, ramená, prsia, skusoval mi pradavky. Od medzierky medzi prsiami si vytvoril mokrú cestičku až po nohavičky, ktoré stiahol a odhodil niekam pri ostatné veci.

Dúfala som, že mi ukáže, že ešte stále ma dokáže vyburcovať svojím jazykom, ale namiesto toho si tiež stiahol boxerky a tvrdo do mňa vnikol. Skríkla som. Nie bolesťou, ale potešením, ktoré mi prinášal. Bol to dravý sex. Plný vášne a vzdychov, ktoré sme sa nesnažili utlmiť. Pohyboval sa rýchlo, od začiatku prirážal na to správne miesto.

„HARRYYYYYYY“ Skríkla som s posledných síl a nechala sa unášať tým krásnym pocit uspokojenia.  Vnímala som ako Harry ešte pár krát prirazil, potom mi zahryzol do ramena a zovrel v rukách obliečku podo mnou.

„Čo to malo znamenať??“ Spýtala som sa, keď som nás zakrývala nejakou dekou, čo bola na zemi.

„Chýbaš mi.“ Povedal jednoducho a pobozkal ma. Jemne, opatrne akoby sa bál, že sa odtiahnem. To som nemala v pláne.

1 komentár: