sobota 29. augusta 2015

Ehm ... #67

Ahojte!!!
Žijem, žijem, dožívam. Tak by sa dali nazvať posledné dni môjho života. Momentálne som trošku zaneprázdnená, lietam hore-dole a užívam si posledné dni prázdnin pred maturitným ročníkom. Možnože sa pýtate kde to opäť stojí, ale momentálne nemám čas, keďže sa ponáhľam, idem si fénovať vlasy pred tým než ideme ďalej žiť. Myslela som si, že napíšem Dear Diary medzi tým čo sa mi budú sušiť vlasy, ale nevydalo a na to že som domov prišla pred hodinou a pol tak som sa do spchy dostala až 20 min dozadu a za pol hodinku opäť odchádzam, takže sa ozývam len takto na rýchlo a zajtra to všetko pridám a dozviete sa kde som bola v podstate celý mesiac, a ako to bude ďalej. Takže to bude asi všetko, aj vy si bežte ešte užívať posledné dni a "vidíme" sa zajtra, Kate :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára