streda 5. augusta 2015

Dear Diary 1


Kto je lenivý a nechce sa mu čítať tie dôležité keci, preskočte až na koniec, čaká vás tam prekvapenie v podobe ukážky k novej jednodielovke. :))


Okay, takže asi by som začala tým, že neviem ako dlho Dear Diary vydrží, hlavne keď ste sa mi k tomu nevyjadrili, ale za posledný týždeň sa udialo toľko vecí, hlavne v našom fandome, že by som ich chcela postupne všetky prebrať a nechcem to veľmi písať pod kategóriu Ehm... lebo to nie je len niečo čo by ste mali prehliadnuť.

Najskôr by som chcela spomenúť, aj keď je už august, chalani mali piate výročie a chcem, aby ste vedeli ako veľmi som na nich pyšná. Za tých päť rokov to dotiahli ďaleko, dokázali toho strašne veľa a dúfam, že sa budeme môcť tešiť z ďalších piatich rokov.

A teraz, veci, ktoré sa stali za posledný týždeň. Je ich úprimne dosť.

V poslednom Ehm... príspevku som spomínala Zayna a Drag Me Down, a vtedy to akoby všetko vypuklo. Zayn podpísal zmluvu s novou nahrávacou spoločnosťou, potom čo Simon odstúpil od zmluvy. Sám Simon sa k tomu vyjadril, že jeho prioritou je 1D a Zayn má skvelú budúcnosťou pred sebou. A ja s ním môžem len a len súhlasiť. Zayn je skvelý spevák, jeho výšky sú neuveriteľné a to, že podpísal zmluvu s niekym kto stojí za úspechom Justina Timbelake-a alebo Shakiry, hovorí za všetko.

Niektorí ľudia si myslia, že sám nebude mať taký úspech ako s chalanmi, ale podľa mňa keď mali radi Zayn v 1D, budú mať Zayna radi aj mimo 1D. Je síce pravdou, že za jeho odchodom od chalanov je jeho legendárna veta: "Chcem byť len obyčajný 22-ročný chlapec, ktorý chce žiť svoj život a mať rodinu a myslím, že teraz je ten správny čas." ktorá vlastne bola len klamstvo keďže za dva dni vyšiel jeho nový singel, na ktorom spolupracoval s Naughty Boyom, ktorý postupne všetko odhaľoval.

Ak mám byť úprimná, znášala som to trošku ťažšie, hlavne preto, že som to veľmi riešila. Ale kto nie? Nikto nemá rád klamárov a radšej sa postupne zmierim s krutou pravdou ako s klamstvom. Bolo mi to veľmi ľúto, ale nakoniec som si povedala, že je to jeho život, môže si s ním robiť čo sa mu za chce. Predsa len, nikto z nás nemá rád, keď sa nám niekto stará do života.


Deň na to, myslím, že to bol deň na to, chalani o pol noci len tak z ničoho nič vypustili Drag Me Down, Bolo to prekvapenie asi pre všetkých z nás. Nikto to naozaj nečakal, chalani len spomínali, že už dokončujú album, že už im chýba len jeden song, ale nikto nečakal, že sa o chvíľu jedného dočkáme.

Keď som ho prvýkrát počula, tak som si pomyslela: "Fíha? Toto sú naozaj oni? Veď do vôbec neznie ako chalani." A myslím, že práve o to im išlo. Zayn odišiel, ukončil tým jednu skvelú éru 1D a teraz je čas na novú. Teraz je čas na niečo nové, niečo čo bude mať úspech a bude ďalej valcovať jeden rekord za druhým.

A tak to aj bolo. Za 40 minút bol prvý na iTunes, večer bol prvý vo vyše 80 krajinách sveta a každá jedna fanúšička poznala refrén naspamäť. Myslím si, že chalani ani len lepšie pochodiť nemohli. Lepší začiatok ani nemohli mať.

Harryho chraplák sa tam krásne vyníma, na konci výšku ťahá parádne, čo myslím, že veľa ľudí tvrdilo, že bez Zaynových výšok to nebude ono. Niall v poslednej dobe strašne valcuje zo svojim hlasom, ide parádne hore a za to som veľmi rada. Vyše Niallových a Louisových sól, znamená šťastná Kačenka. Liam je perfektný ako vždy. On robí parádne druhý hlas, sám dokáže vyspievať čokoľvek, takže to žiaden komentár nepotrebuje. A Louis, ten tú pesničku napísal, čo viac si môžeme želať, hm?

O to väčšie prekvapenie bolo, keď to hneď za pár hodín zaspievali na živo na koncerte v Indianaplise. Poviem vám, tie dievčatá boli najšťastnejší ľudia na svete. Ja som síce tipovala, že buď to zahrajú alebo dajú aspoň nejaký ten teaser ako dávali keď malo vyjsť Fireproof, alebo teda že to na isto zaspievajú na včerajšom GMA. Stalo sa tak, každý šalel a chalani boli šťastní a myslím, že keď sú šťastní oni, mali by sme byť aj my. Aspoň ak to situácia dovoľuje.



A včerajšia Good Morning America, kde mali chalani povedať nejaký oznam stála fakt za to. Louis potvrdil, že bude otec. K tejto téme vyšlo už strašne veľa článkov a nikto nevedel, kde je pravda. A myslím, že aj keď to Louis potvrdil, aj tak nikto nevie, kde je skutočná pravda.

Ako by vám mohla Anetka potvrdiť, zobrala som to zle. Opäť som to veľa riešila. Proste som to nechápala. S Eleanor bol 3 roky a všetko bolo v pohode. Žiadna svadba, dieťa ani nič. A teraz, raz je videný s nejakou Brianou, možno z toho mala byť len jedna noc a bum, dieťa je na svete. Čo nevie čo je to kondóm alebo čo? A hlavne ona antika, keď sa stále fláka po baroch??

Všetci vieme, aký je Louis, a že bude skvelý otec. Ale myslím, že všetci by si mali uvedomiť, že preto, aby bol naozaj skvelý otec a aby ho správe vychoval musí byť s ním. Nemôže to nechať na ňu, na jej alebo jeho rodinu. Taktiež to malé nemôže ťahať z koncertu na koncert. Musí prijať zodpovednosť, ako sám povedal, teší sa. A preto si podľa mňa bude musieť vybrať. Skupinu alebo dieťa. A práve tohto rozhodnutia sa bojím

Ja viem, že Lux vyrastala podobne, ale tu je veľký rozdiel, medzi ňou a budúcim 1D bábätkom. Lou mala Toma, ktorý bol neustále s Lux, chalanom venovala maximálne 10 minút každému jednému, predsa len, nemôže byť také ťažké upraviť chlapa na koncert alebo interview. Taktiež je tu rozdiel medzi vizážistkou a členom najznámejšej skupiny sveta. Nehnevajte sa prosím, je to len môj názor, každý z nás ho ma iný. Podľa mňa by len to dieťa takto vyrastať nemalo.

Keď som sa ako tak upokojila, začala som to brať s humorom, možnože to Louis spravil náročky. Ona to dieťa len vynosí. A to dieťa bude pre Harryho, lebo priznajme si, on ho už naozaj potrebuje. Viem, že šanca je jedna k miliónu, ale bolo by to funny, keby to je naozaj tak, no nie? Viete predsa, že ja som veľký Larry shipper. Teda no, veľký ako veľký. Beriem to skôr tak inak, ako všetci ostatní si myslím.

A teraz som už úplne v pohode, opäť som si pripomenula, že je to jeho život, je rozhodnutie a my s tým nič nespravíme. Navyše, keď mu moderátor gratuloval, vyzeral byť šťastný. A to je jediné čo chcem. Aby bol naozaj šťastný.

Ďalšia vec, ktorú by som chcela prebrať je Zerrie. Neviem či ste to zachytili, ale rozišli sa. Zayn zrušil zásnuby a Perrie v rozhovore potvrdila, že je koniec, ale že je v poriadku. Teda mne prišla veľmi smutná a dosť sa pretvarovala, ale tak kto nie? Boli spolu koľko? 3 a pol? Boli dokonca zasnúbený!!! Kto by sa šťastne usmieval?? Boli spolu strašne cute. Zvykla som si na nich skôr ako na Eleanor a Louisa, ale to preto lebo Louis je miláčik, takže naozaj nechápem. Čo sa stalo?? Čo je za tým?? Myslím však, že na tieto otázky nedostanem odpoveď. So, what the hell is going on? Včera Louis, dnes Zerrie, kto bude ďalší? Sophiam? Dúfam, že nie.

Posledná vec, ktorú by som chcela rozobrať, teda, skôr je to otázka, myslíte, že chalani naozaj vydajú nový album 15. septembra? Je toho celý Twitter a neviem čo si mám o tom myslieť. Na jednu stranu by to bolo fajn, ale teraz majú samé koncerty v Amerike, v septembri je to Anglicko a Írsko, nemyslím si, že budú mať medzi tým nejaký čas na fotenie proma. Hlavne, keď chalani si musia aj trošku oddýchnuť a mať čas aj pre seba. Navyše všetky ich albumy vyšli v novembri, takže si myslím, že aj teraz to tak bude.

TAKŽE, neberte túto informáciu pravdivú. Je to neoverená informácia a chcem vedieť len váš názor. Na všetko čo som tu dnes spomenula. :))


To by bolo asi všetko k dnešnému Dear Diary, ako som už povedala, keďže ste sa nevyjadrili, neviem ako dlho ho budem pridávať a ako často, ale snáď čo najdlhšie a čo najčastejšie ako mi to práca a o mesiac aj škola dovolí. A teraz tu mám pre vás menšie prekvapenie.

......


"Áno ja viem, mami." Povzdychla si.

Sama tým nebola nadšená, avšak nedalo sa s tým nič robiť. Dva mesiace dozadu si nepredstavovala, že bude opäť tráviť sviatky sama, zavretá v kancelárii, avšak nemala na výber. Keďže nemá rodinu, s ktorou by mohla byť doma, variť pre nich sviatočnú večeru a s úsmevom na tvári rozbaľovať všetky nakúpené darčeky, musela pracovať, vzhľadom na to, že všetci ostatní rodiny mali.

Bolo to už dávno kedy sa naposledy ocitla v kruhu jej veľkej rodiny. Všetci sú rozcestovaný po celom svete, majú svoje rodiny a žijú si svoje splnené sny. Stretávajú sa len na Vianoce, kedy sa všetci zídu v ich veľkom dome na severe Anglicka, ďaleko od hlučného Londýna, kde žije aj Emma.

Tešila sa, že ich konečne po dvoch rokoch znovu uvidí. Všetky jej šialené tety s manželmi z rôznych krajín. Všetkých bratrancov a sesternice s ktorými si sem-tam písala, ale kvôli časovým posunom to nebolo ono. Tešila sa na maminu tradičnú kapustnicu (PS: viem, že oni asi nemajú kapustnicu), známu vôňu koláčov rozvoniavajúcih po celom dome. Tešila sa na dlhé zimné večery s rodinou pri krbe rozprávajúc si ich spoločné zážitky.

Ale všetko bolo inak. Sedela sama v kancelárii, ak nie v celej budove, ťukajúc do počítača jej nový článok. Áno mala svoju vysnenú prácu, ktorú nadovšetko milovala, no svoju rodinu milovala viac a naozaj jej chýbali.

"Príde dokonca aj teta Ashley. Až z Austrálie." Zasmiala sa. Ashley patrila medzi tie najbláznivejšie ženy z ich rodu. A bolo ich naozaj veľa.

"Mami..." Zašepkala. Snažila sa nerozplakať.

Chcela byť silná a tváriť sa, ako že to nie je taká veľká vec. Avšak, keď jej milujúca matka postupne vymenúvala kto príde, čo raz viac začala ľutovať, že šéfovi aj tento rok kývla na to, že vydá vianočný článok.

Keď to zobrala prvýkrát, brala to ako úspech. Čím dlhšie ste boli v práci a tvrdo pracovali na svojej kariére, tým vzácnejšie sa vám šéf odvďačil. Ako príklad si zoberme jej šéfa Andrewa. Päť rokov po sebe sa obetoval, sedel sám v kancelárii každý jeden sviatok a vydal skvelý vianočný článok o tom ako inak sa dajú tráviť Vianoce ako v práci. Za odmenu ho riaditeľka Paxtonova povýšila a stal sa hlavným redaktorom. Teraz táto práca prischla Emme.




- takže čo na to hovoríte, môže byť? :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára