utorok 26. januára 2016

Dear Diary 6


HISTORY 

Skôr než prejdem k tomu čo sa dnes udialo, rada by som začala tam, kde som skončila. A ja som skončila, ak ma pamäť neklame, pri vypustení videoklipu k Perfect.
Nepamätám si presne či ho chalani vydali len tak, že aha nový klip, alebo to bolo plánované, každopádne čítala som niekoľko ohlasov naň. Niekomu sa páčil, niekomu nie. Pre niekoho to bol úplne obyčajný klip, ktorý sa dal po Drag Me Down očakávať, pre druhých to zase bol len na rýchlo spravený klip, aby mali vôbec niečo po tom, čo Zayn odišiel. Podľa mňa to bol úplne normálny klip, mne sa páčil, ja som bol spokojná a ostatné ma ako inak nezaujímalo. 
Potom nasledoval menší zvrat a to v podobe rozchodu Sophiam. Úprimne, prekvapilo ma to, boli spolu dokonalí, pasovali mi k sebe a myslela som, že je medzi nimi všetko ok, ale očividne asi nie. Nikto z nás nevie presne čo sa medzi nimi stalo, ale to čo kolovali po twitteri vôbec nebolo pekné a ak to naozaj bola pravda tak ma Sohpia úprimne prekvapila. Tí čo nevedia čo myslím, tak našla som na tt taký článok kde bolo napísané, že Sophia sa rozišla s Liamom preto lebo ich vzťah sa už nemal kam pohnúť, jedine usadiť sa atď. A to ona nechcela, ona si na to prišla mladá a chce si ešte užívať. S touto myšlienkou som sa veľmi nestotožnila, ale ako som povedala o pár riadkov vyššie, nikto z nás nevie aké to medzi nimi bolo, takže som sa s tým musela zmieriť. 
Ďalej nasledovalo postupné vypustenie Made in the AM. Čo deň, to nová pesnička a ja som na to nebola pripravená. Nebola som pripravená na to, že sa mi budú všetky páčiť. Všetky boli jednoducho úžasné, dokonalé, presne sedeli na chalanov, Louisove výšky až mi bubienky vypadli z uší. 
A potom prišiel ten krásny piatok 13. a s ním aj nový album. A tak ako sa dalo očakávať, chalani nesklamali a MITAM je jednoducho úžasný. Áno ako vždy, sú tam aj pesničky ktoré sa mi nepáčia, ale tých je len veľmi málo. Medzi moje naj topky (neznášam to slovo "top" a "omg" proste bleh) patria DMD, Perfect, Infinity (dokonalosť), History (dokonalosť č. 2), If I Could Fly (dokonalosť č. 3), Love You Goodbye, Temporary Fix (dokonalosť č. 4). A tie na ktoré si doteraz neviem zvyknúť sú len 2 - Olivia a What a Feeling. Tieto dve sa mi vôbec nepáčia, nedokázala som ich ani len dokonca dopočúvať. A ten zvyšok je zlatá stredná cesta, ktoré sa mi taktiež páčia, ale zase nie tak veľmi ako tie "topky" a "dokonalosti." 
Po vypustení nového albumu prišlo aj promo, nové rozhovory, nové, skvelé vystúpenia a všetko vyzeralo byť fajn. Až na to, že to fajn nebolo. Chalanom sa blížila dlho očakávaná pauza, zaslúžená pochopiteľne, a tým to vrelo aj vo fandome. A až napokon prišlo posledné vystúpenie v X Factore, celá tá bublina praskla a mnohé si uvedomili krutú realitu. Čaká nás vyše ročné odlúčenie a my sa s tým žiaľ budeme musieť zmieriť. Áno, mnohé si myslia že sa chalani nevrátia, ale ja tomu neverím. Keď iné celebrity dokázali byť aj na 3-ročnej pauze, prečo nie aj chalani. Sme predsa silný fandom a my to všetci spoločne zvládneme. 
Potom čo padlo toto celé šialenstvo ohľadom rozpadu, prišla opäť kauza Hendall a po novom aj kauza Lanielle - snáď je to ten ship. K tomuto poviem len toľko, že, je to ich vec, ich život a ich rozhodnutie. A nám do toho nič nie je. Aj keď sa nám to nepáči.
Medzi týmto všetkým nám ešte Zayn rozprúdil krv v žilách. Podľa mňa by si to mal chlapec poriadne urovnať v hlave, pretože tvrdiť v jednom rozhovore, že sú chalani klamári a v ďalšom, že dúfa, že sú ešte dobrými priateľmi, to nehovorí človek, ktorý to ma zrovnané v hlave. Ale pobavil ma. A úprimne, ja som vždy úprimná, som naozaj veľmi zvedavá na jeho nový song a taktiež album. 
Koncom minulého týždňa prišla ďalšia novinka, na svet prišlo prvé 1D baby a úprimne môj názor je taký, resp. bol to môj názor, že to dieťa nie je Louisovo. Predsa len, odkedy sa to dostalo na verejnosť, sa ani len raz nestretli ani nič. Avšak, kamarátka mi prehovorila do duše a vysvetlila mi, že možno oni si k sebe cestu nenašli, ale je to ich dieťa a ono ich spája. Takže aj keď majú spolu dieťa a je to Lousive, neznamená to, že budú aj spolu. A Louis vyzerá byť nadšený. Takže ja si len počkám ako sa vyvinie situácia. Ale pokiaľ je on šťastný, som aj ja. Predsa len, Louis bude skvelý otec, to vieme všetci. 
A DNES. Dnes prišla naša smrť. Vedeli sme, že sa chystá History klip aj napriek tomu, že je natočená klip k Infinity. Ale nikto z nás nečakal, že to bude také emotívne. Je to najdokonalejší klip na svete, všetky tie spomienky, emócie, nemám slov. Takto som si už dávno nepoplakala. Asi len toľko k tomu. 
Väčšina z tohto tu mala pribúdať postupne, ale žiaľ nedalo sa, aj som to flákala a budem sa snažiť to všetko postupne zmeniť. Kate :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára