sobota 30. januára 2016

Ehm ... #79

No nie je to to najroztomilejšie čo ste kedy videli?

Áno, viem, každé bábo je roztomilé, ale tu ide skôr o tú kombináciu Louisa a jeho syna Freddieho.


Áno mnohí z vás tomu neverili. Neverili, že je naozaj tehotná. Že to malé v nej je naozaj Louisovo. Verte mi, ja to viem. Bola som jedna z tých. Avšak postupom času som si uvedomila, že nám do toho nič nie je. Je to jeho, ich, život. A možno to bolo neplánované, sakra, samozrejme, že bolo, rozhodli sa k tomu postaviť takto a možnože medzi nimi nič nie je, samozrejme, že nie je, haštag Lanielle, ktorá sa zrazu vytratila z  jeho života, budú dobrý rodičia. Louis určite, to všetci dobre vieme. A Briana? Nechcem ju teraz nijako obraňovať ani nič, to by ma v živote nenapadlo, je mi na prvý pohľad nesympatická, ale nikto z nás ju nepozná. Nikto z nás nevie, či si Freddieho nechala len preto, aby sa ona a hlavne jej rodina dostala k peniazom, alebo to dieťa naozaj chcela. Áno aj takéto reči sa ku mne dostali. Všetci hľadajú možné aj nemožné teórie. Všetci hovoria o tom, aké je to divné. Všetci, dobre väčšina, nájdu sa aj rozumní ľudia, hovoria o tejto fotke ako o photoshope. A ja len hovorím, prestaňte. Jednak je hlúposť nenávidieť malé bábo, ktoré za nič nemôže. Druhák, čím vyše budete hľadať niečo čo nie je, tým vyše sa budete trápiť a to je podľa mňa ešte väčšia hlúposť sa trápiť nad nejakým bábom speváka. Vy keď budete mať dieťa, on sa nad tým tiež nebude pozastavovať. Tretiak, až sa bojíte že by sa mohli dať tí dvaja dokopy, tak sa mýlite. Pozrite ako sa k nej Louis správal doteraz. Mal ju úplne v paži. Teda, aspoň tak to bolo nám očiam verejnosti prístupné. A začal sa o ňu zaujímať až teraz, keď mu porodila prvorodeného syna. A som si istá, že sa ubezpečil, že je jeho. Myslím si, že nie je až taký hlúpy. 
Toľko k tomu z môjho pohľadu. Môžete mať rovnaký názor, môžete ma nenávidieť zaň, ale každý máme právo na svoj vlastný názor a aj jeho prezentovanie. Na toľko sú ešte naše krajiny slobodné. Kate :)) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára