pondelok 12. augusta 2013

Dangerous Love 43 - sneak peek








taká mala ukážka toho čo vás čaká v ďalšej časti :)) takže pokiaľ pri predošlej časti nebude 10 komentárov, budete si musieť vystačiť s týmto :)) Kate


Z jemného bozku sa pomaly stávalo niečo viac. Postupne zvyšoval tlak pier, jednu ruku položil na môj bok a druhú na šiju, za ktorú si ma k sebe ešte viac pritisol. Vášnivo mi kusol do spodnej pery a ja som pootvorila ústa. Svojim jazykom šikovne vkĺzol dnu  a vyhľadal ten môj, s ktorým sa začal jemne oťukávať. No aj to sa zmenilo na vášnivú bitku kto z koho.

Keď nám začal dochádzať kyslík, svoje pery posunul na môj krk. Potichu som vzdychla a hlavu naklonila viac na stranu, aby mal k nemu lepší prístup. Rukou, ktorú mal na mojom boku presunul na moje bruško, odopol mi pár gombíkov na kabáte a vsunul ju pod sveter a tričko.

Pri dotyku jeho studenej ruky na mojom rozhorúčenom tele mi naskočili zimomriavky. Príjemné zimomriavky. Moje ruky, ktoré boli do teraz voľne položené vedľa mňa, som zdvihla k jeho hrudi. Jednu som zaplietla do kučier a druhou som mu začala ťahať dole zips na bunde. 

(Teen Wolf :33)

1 komentár: