utorok 27. augusta 2013

Dangerous Love 45 - sneak peek








minule sneak peek pomohol, uvidíme či aj teraz :)) kto nekomentoval novú časť, teraz je jeho príležitosť :)) Kate


"Harold!! Ešte raz mi zabudneš povedať, že je tu schod, tak uvidíš čo znamená byť Bonatteli!!" Povedala som zúfalo, keď som sa už po piaty krát potkla o schod.

"Vyhrážaš sa mi??" Spýtal sa prekvapene, no v jeho hlase bolo počuť zadržiavaný smiech.

"Ty sa mi smeješ?!!" Zastala som a zahnala sa rukou, ale trafila som akurát tak stenu. Zaukala som a pritiahli si ruku k sebe.

"Si roztomilá, keď sa hneváš." Zašepkal, chytil poranenú ruku do svojich rúk a priložil si ju k perám.

Pousmiala som sa nad týmto jeho gestom, ktorým ma privážal do rozpakoch a vydala sa ďalej. Keď som sa znova potkla, Harry to už nevydržal, jeho ruku som pocítila na nohách a druhu na chrbte, vyzdvihol ma do náručia a pokračovali sme v ceste pokiaľ sme nezastali. 

Opatrne ma položil na zem a rozviazal mi šatku, ktorá sa mi zošuchla z očí. Ostré svetlo mi udrelo do očí, preto som ich chvíľu nechala zavreté a potom ich znovu otvorila. Prekvapene som ostala stáť na mieste neschopná čokoľvek povedať. 

7 komentárov:

  1. tímhle mě vážně štveš -_- já se nemůžu dočkat ! :D já snad neusnu -_- :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aaaa:3 akoze ryyychlo davaj celuuuuu cast sak to je na nevydrzanieeee:3 :( <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O-K-A-M-Z-I-T-E davaj dalsiu cast ryyychlo !! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Daaaj ďalšiu čaaasť!!!! Rýchlo, prosím! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. daj cast !! prosiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim !

    OdpovedaťOdstrániť