štvrtok 23. januára 2014

Baby 4 - Sneak Peek

Časť mohla byť už dnes, ale keď ....

"Ak budeš niečo potrebovať, tu je moje číslo." Usmial som sa a podal jej mobil s mojim číslom.

"Ďakujem." Vďačne sa usmiala, aj keď jej oči opäť pohltil smútok.

Poslednýkrát som pozrel na malého Jamesa, ktorý poslušne oddychoval v postieľke a znova svoj zrak uprel na Maddie, ktorá ma hypnotizovala očami. Po menšom zaváhaní som sa k nej nakoniec naklonil a opatrne prilepil svoje pery na jej rozhorúčené líce.

Zasmiala sa, svoje malé rúčky pritlačila na môj hrudník a odtlačila ma od seba. Červeň sa jej nahrnula do líc, keď som na ňu nechápavo pozrel, ale odpoveďou mi bolo len ticho. Naposledy som ju pohladil po ruke a postavil som sa na odchod. Tesne pred dverami mi zazvonil mobil a bez toho, aby som skontroloval číslo, som to zodvihol.

"Prosím??" Ozval som sa.

"Potrebujem tvoju pomoc." Zašepkala.

2 komentáre:

  1. ale no taaak! :DD já chci ten díl :D maximálně se těším :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádhera :-O nemám slov je to úžasné :-) prosím daj rýchlo ďalšiu časť :-)

    OdpovedaťOdstrániť