piatok 15. augusta 2014

Ehm ... #44

Happy b-day to me!!! :))
Áno, je to tak, dnes presne pred 18 rokmi, 2 hodinami a 20 minútami (9:45) som sa narodila :)) Aký mám z toho pocit, že už som za seba zodpovedná, všetky záležitosti si musím riešiť sama atď.? Keď ja vám neviem takto povedať, neuvedomujem si to ešte :)) Stále sa cítim ako to 5 ročné dieťa, ktoré stále vymýšľa a rozumuvo je niekedy horšie ako 10 ročný brat :)) Ale taký sme predsa každý, no nie?? :))
A teraz prejdem k dôležitejším veciam, alebo k veciam, ktoré vás budú zaujímať :)) Čo sa týka Baby, časť pribudne pravdepodobne cez víkend, takže vám odporúčam prečítať si tie predošlé časti, keďže Baby som naposledy pridala asi vo februári :))
Keďže mám dnes tie narodeniny, chcela som pridať nejakú tú jednodielovku, ako minulý rok, ale akosi nemám čas, dnes si idem pre výsledky, včera som bola na magnetickej rezonancii, predoperačné vyšetrenie, lebo idem na operáciu s kolenami, ale k tomu vám poviem neskôr, takže tá jednodielovka tiež bude neskôr, možno cez týždeň :))
A na koniec, ako prázdninujete?? Do začiatku školy ostávajú ešte 2 týždne, čo plánujete robiť, hm?? Pochválte sa :)) Kate
A toto je náš malý Eddie, môj darček :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára