sobota 13. decembra 2014

Ehm ... #56

Ahojte!!
Posledný víkend sa trápim so sočkou, nie že by som ju v stredu neodovzdávala, do stredy mám samé písomky a potom konečne, konečne, zaslúžený svätý pokoj. Takže časť možno v stredu, možno vo štvrtok, skôr určite nie. V hlave mám veľmi veľa nápadov na nové poviedky, ale nemyslím si, že by som z toho dokázala spraviť poviedku, ktorá by mala viac ako 10 dielov, alebo si nemyslím, že je ten nápad až tak veľmi originálny, že ste ho už niekde nečítali. Skôr naopak, jeden nápad, ktorý mám, je veľmi pravidelný v poslednej dobe. Počkať, vlastne dva. Takže som sa rozhodla, že z toho spravím jednodielovky, možno dvoj, alebo až dokonca trojdielovky. Každopádne, jeden nápad si uchovám a pokúsim sa z toho spraviť poviedku, ktorá bude pravdepodobne nasledovať po Letters. Užite si zbytok víkendu, Kate :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára