utorok 23. decembra 2014

Ehm ... #57

Ahojte!
Och, lásky, nezabudla som na vás. Naozaj nie, Práve naopak, každý deň na vás myslím. Myslím na to, ako ma preklínate lebo som nepridala ešte novú čas. Myslím na to, ako každý deň otvorím ten môj krásny notebook a nedonútim sa napísať novú časť. Myslím na to , ako nemyslím. Proste začali prázdniny a ja som úplne vypla. Myslela som si, že to bude v pohode, v stredu som odovzdala sočku a dúfala som, že vám cez víkend pridám časť, aby som mohla aj na Vianoce pridať časť a možno aj nejakú tú vianočnú jednodielovku. Ale ťažko povedať či z toho aspoň niečo splním. Venujem sa kamarátom, rodine, chodím hore-dole ako námesačná, avšak nikdy si nenájdem čas, aby som si sadla, otvorila word a niečo zmysluplné napísala. Aj keď na mňa príde tá otravná nuda ako včera, vlastne o 2:15 ráno už bolo dnes, robila som všetko možné, len nepísala časť. A strašne ma to mrzí. Ani neviete ako veľmi. Avšak, dúfam, že sa mi zajtra podarí niečo na rýchlo dať dokopy, aj keď je zajtra zle načasovaný deň na písanie časti. Uvidím čo s tým spravím, ale pokúsim sa pohnúť z toho miesta, na ktorom stojím už dva týždne. Kate :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára