piatok 31. júla 2015

Ehm ... #66

Ahojte!!
Takže je to tu.
Ten deň, ktorého sme sa všetci obávali.
Po dlhej dobe konečne nastal ten správny čas.
A žiaľ, raz to muselo prísť.
A preto vám oznamujem to, čo už všetci veľmi dobre vieme.

NOVÝ SINGEL CHALANOV JE ABSOLÚTNE ÚŽASNÝ!!!!!!!
Je to niečo nové, niečo čo asi nikto z nás nečakala. Je to už také dospelé, možno tým chalani chceli zakončiť éru so Zaynom, ktorému gratulujem k podpísaniu novej zmluvy, možno len proste chceli začať niečo nové. A je to úžasné. Preto sa mi to tak strašne páči. Milujem ako tam Louisov a Niallov hlas vyniká. Dostali strašne veľa priestoru tým, že Zayn odišiel a konečne budeme počuť aj ich hlasy. Harryho chrapláčik ma privádza do šialenstva, žiadna novinka, a Liam je super ako vždy. Popravde okrem refréna ho tam ani veľmi nie je počuť, ale šak on sa naspieva ešte dosť, akoby sme to nevedeli.
ALE! Pointa tohto článku je niekde úplne inde.
Začiatkom mesiaca pribudlo SOML a odvtedy to tu akosi opäť stojí. Výhovorky nemám žiadne, jednoducho si užívam leto plnými dúškami, bavím sa a hlavne neustále pracujem, aby som si mohla o rok dopriať poriadnu dovolenku.
Avšak, aby ste si nemysleli že na blog úplne kašlem, tak práveže, čím menej sem niečo pridávam, tým viac o ňom premýšľam. Tým myslím, že v hlave mám veľa, veľa nápadov, ale ťažko mi je aspoň jeden z nich dať do wordu. Všetko sú to hlavne také jednodielovky.
Totižto, ako začalo leto tak nemám nejaký extra nápad na dlhšiu poviedku. I keď pravdou je, že jeden nápad by tu bol, opäť by to bolo niečo nové, teda aspoň ja som to ešte nikde nečítala, len to nechcem pridávať pokiaľ nemám napísaných niekoľko častí dopredu. A sústrediť sa aspoň na pol dňa na jednu myšlienku je u mňa strašne ťažké, takže preto mám blog zaprataný rozpísanými časťami a jednodielovkami a ani jedno z toho nie je dokončené. Ale sľubujem, že sa to tu postupne rozbehne, SOML bolo pre mňa úžasným začiatok, takže snáď tu čoskoro niečo pribudne.
A TU sa dostávame k pointe tohto článku. Rozmýšľala som, keďže nič čo sa týka poviedok nepridávam, tak by som mohla začať robiť niečo ako denník. Raz za týždeň, možno aj dvakrát, by tu pribudlo niečo z môjho života, čo sa mi za ten týždeň stalo, alebo čo sa stalo vo svete a môj názor na to, alebo ak by ste vy mali nejakú tému, na ktorú by ste chceli, aby som sa vyjadrila, tak by som tak aj urobila.
Viete, nechcem, aby to tu len tak stálo, písanie ma strašne baví, ale sústrediť sa na poviedky je naozaj veľmi ťažké. Naozaj by som bola rada keby ste sa k tomu aspoň niekto vyjadrili. Či to má zmysel, alebo nie.
A na koniec, bola by som rada keby ste mi napísali ako prázdninujete vy. Či si tiež užívate leto, alebo ste poslušný pracanti, alebo ste niekde za hranicami a kašlete aj na môj blog. Chcem len vedieť či tu so mnou ešte niekto zostal, Kate. :))

1 komentár:

  1. Drag me down mi tu hraje pořááád :3 <3 <3 nejlepší :3
    Můj názor na to znáš :P Určitě něco přidávej ! :)
    Hlásí se pilný pracant :P :D Ale to taky víš :) takže.. čekám v blízké době nějaký ten článek :-* :D

    OdpovedaťOdstrániť