streda 24. septembra 2014

Ehm... #50

Ahojte,
v pondelok sa stratili všetky moje technické problémy a s úsmevom na tvári vám oznamujem, že už konečne mám nový, funkčný notebook :33 Takže už nebudete musieť čítať neupravené časti a nebudete musieť na ne dlho čakať :)) Časť bude v piatok alebo cez víkend, po operácii som sa vrátila do školy a mám toho veľa, takže nemám veľa času písať cez týždeň, ale nad dejom premýšľam skoro neustále, keď viem, že už vás Baby nebaví čítať tak, ako mňa nebaví písať, ale už len pár časti, naozaj len pár, verte mi a bude nová poviedka, ktorú mám už rozpísanú strašne dlho a som si istá, že sa vám bude páčiť :)) Opäť je to niečo čo ste ešte pravdepodobne nečítali, snažím sa písať niečo nové, nie niečo čo čítate neustále, takže snáď sa vám to bude páčiť tak veľmi, ako mňa pohltilo, už cez prázdniny, jej písanie :))
Na záver, Lenik, skoro som umrela keď som videla tých 7 komentov a všetko od teba, ale som veľmi potešená, vitaj doma :** Kate :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára