pondelok 29. septembra 2014

Ehm ... #51

Ahojte!!
Nejdem sa vám tu na nič vyhovárať, pretože to nie sú, žiaľ, výhovorky, ale čistá pravda, s ktorou ani ja nič nenarobím. Mám toho jednoducho veľa, neviem kde mi poriadne hlava stojí. Zajtra mám 4 účta po sebe, zabiják verte mi, v stredu píšem z ekonomiky aj z práva hneď 2 hodiny po sebe, cez víkend sme krstili a oslavovali, jednoducho deň má málo hodín na to, aby som to všetko postíhala. ALE!!!! Vo štvrtok nejdem do školy, lebo idem s tým kolenom, čo som s ním bola na operácii, na kontrolu, takže v stredu večer bude časť!!! ktorá je už síce rozpísaná, ale nie je čas ju dopísať. A už to pôjde rýchlo, lebo tam ide ten týždeň naša škola do Prahy, takže bude kvázi voľno, ja idem potom cez víkend do Prahy, potom prídu Francúzi, ďalšie voľno, začínam konečne pracovať, keďže noha už je ako tak v poriadku, takže to už tento mesiac, respektíve do októbra bude Baby dopísané, a potom už nová poviedka, kto sa teší?? Ešte stále neviem s kým bude, aj keď mám už najmenej 3 časti napísané, takže Niall alebo Louis, hm?? :)) Držte palce, myslite na mňa, ja myslím na vás, ak máte taktiež toho veľa, pokojne píšte, ja si rada od vás niečo prečítam, Kate. :))
P.S.: Keďže technické problémy skončili, opäť som dala do prevádzky wattpad účet, kde sa už nachádzajú všetky poviedky. :))

Milujem!!!! 

1 komentár:

  1. Nová by mohla byt s Louisem :3 dlouho jsem s ním nic necetla :) ale je to na tobe ;) bude to skvely tak jako tak :3 btw.uz jen 12 dní :33

    OdpovedaťOdstrániť