streda 2. septembra 2015

Ehm ... #69

Ahojte!
Takže už to mám za sebou a poviem vám, už hľadám možnosti ako tam zajtra neísť.
Hneď prvé máme 3 EKC po sebe, čo je účtovníctvo na PC a tento rok ho máme s triednou a tak ako som predpokladala, už dnes nám kázala si vytlačiť poznámky na zajtra, že pôjdeme ďalej. Jupííí.
Inak vstávanie hrozné, išla som spať bolo niečo po pol 1 v noci a o 5:12 má zobudila mamina, keď sa tu zastavila cestou do práce a doniesla mi jedlo. Budík som mala na 5:15 a 5:30 lebo ja už o 6:30 odchádzam z domu ak nechcem utekať, čo aj tak vždy robím, takže ma skoro vystrelo. Ale to jedlo to potom zachránilo. A samozrejme, že som už nemohla spať, tak som si otvorila notebook a snažila sa virtuálne zobudiť kamošku. Nepodarilo sa, odpísala, až keď som odchádzala.
Cesta do školy bola v pohode, rozprávala som sa so sesterkou, ale z druhého kolena, ona chodí na tú istú školu, len je v béčke a ja som v déčke. Cesta naspäť bola zábavná, boli sme si s babami sadnúť, tak som šla na neskorší autobus, a zaspala som, ešte sme sa ani nepohli. To myslím, že vystihuje moje pocity z "celého" dňa v škole. Ja som vlastne prišla pred hodinou domov a teraz už len čakám na maminu z práce a pôjdeme k ním domov.
Takže, aký bol váš prvý deň v škole? A čo bratia Česi, už zarezávate, ako budem ja zajtra, alebo na to ešte kašlete? Napíšte!! Kate :)
P.S. Kto ešte nečítal prvú časť novej jednodielovky Chsistmas klik a kto ešte nečítal Dear Diary 234 poklikajte na čísla, sú tam odkazy.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára