utorok 22. septembra 2015

Ehm ... #73

Ahojte!!
Chcela som sa ozvať už včera, ale úprimne, zabudla som. Takže sa ozývam dnes s tým, že som na pokraji zrútenia a to som v tej škole len dva dni.
Na zajtra musím vedieť účtovníctvo, na štvrtok ekc - účtovníctvo na pc, ale to je ľahké našťastie, vlastne aj to normálne účto, takže neviem čo stresujem, na štvrtok ešte angličtinu aj na konverzáciu zvlášť, piatok sa musím na učiť tri maturitné témy a asi aj úvod do makroekonómie, na pondelok mám prejav zo slovenčiny, v utorok musím prísť skôr do školy, aby som si dorobila upx čo je ďalšie účtovníctvo v praxi, keďže sa mi to celé 5 min pred koncom vymazalo a na stredu maturitnú otázku z ekonomiky, akurát tu najťažšiu. A aby toho nebolo málo musím medzi tým ešte písať správ z praxe, ktorú mám odovzdať ani neviem kedy, keďže sa nám menili profesorky a ani jedna nám to nespomenula. Hlavne, že nám stihli všetci povedať kedy maturujem.
A pointou tohto článku je, že vďaka týmto všetkým povinnostiam nemám ani len tušenie kedy pridám časť. Piatok a sobotu som robila, v nedeľu som celý deň behala po salónoch a skúšala si šaty na stužkovú.
Pokúsim sa čo najskôr to dopísať, dnes večer a zajtra by som nad tým chcela sedieť a písať, tak snáď sa mi to podarí.
A ako zvládate prvé dni škole vy? Teraz som si uvedomila, že len pre nás sú to prvé dni, keďže sme mali doteraz prax. A ešte pre vysokoškolákov, ale nemyslím si, že by ich tu bolo nejako veľa, ak vôbec tu nejaký je.
To by bolo asi tak všetko, budem sa postupne hlásiť, snáď aj s novými časťami, dostala som včera nápad na novú poviedku, ale už jeden mám takže uvidím ako sa s tým popasujem, takže... zatiaľ, Kate :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára