sobota 12. septembra 2015

Ehm ... #71

Ahojte!
Niet na to, keď vás z praxe pustia druhýkrát po sebe o 10 domov - takto mali začať včerajšie bláboli, ale akosi sa mi nič nechcelo, prespala som v podstate celý deň, takže sa ozývam dnes. Prvý týždeň praxe za mnou, moje dni vyzerali asi tak, že ráno som vstala, neskoro ako vždy, utekala na prax, potom bola hodinku, dve doma a utekala do roboty, prišla domov večer o 10 a išla spať. Preto som nič nepridávala a sami viete, že okrem Christmas zatiaľ ani nie je čo. Ale za tento týždeň som veľa rozmýšľala nad novou poviedkou a už mám aký taký obraz čo a ako, takže sa to pokúsim dať teraz nejako dokopy, keďže na prax idem až od stredy na tri dni a potom zase hurá do školy. Dnes idem z práce na nočnú, máme inventúru, takže si poobede hodím menšieho šlofíka, ale zatiaľ sa pokúsim dopísať druhú časť jednodielovky, aby ste ju tu zajtra mali. Toľko k tomuto týždňu, môžete mi do komentárov napísať aký ste ho mali vy, čo škola atď. Budem rada, Kate. :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára