streda 21. mája 2014

Federal Bureau of Investigation 18 3/3 - Sneak peek




"Liam." Prekvapene som zamrkala, keď som si uvedomila, že osoba, do ktorej som vrazila je môj najlepší kamarát.

"Perrie. Nemusela si chodiť. Pustili ma domov. Mám zákaz konzumovania alkoholu. Takže odteraz len vodu. Budeš musieť na mňa dohliadať, nie som si istý či to zvládnem." Zasmial sa, zrejme prehliadol moje uslzené očí a roztrasené telo. A taktiež asi nevedel, že Sophia leží o pár poschodí vyššie a bojuje o svoj život.

"Liam." Zašepkala som.

"Čo sa stalo?? Nič mi nie je, Perrie. Som v poriadku." Privinul si ma do objatia, čo ma rozplakalo ešte viac.

"S-Sophia-" Vzlykla som mu do hrude.



- časť už je napísaná, aj by som ju pridala, ale keď viem, že dokážete dať vyše než 3 komentáre, tak je na vás kedy ju pridám :)) Kate 

7 komentárov:

  1. Ty mas uz část napsanou? A není tady? No taak.. tohle ja musím vědět .. jak to bude a vsechno :O prosim pridej ji :3 ( smutne koukám?) Jako zas te chci zabít :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kámo, ty mi už ani nič iné nepíšeš, len že ma chceš zabiť :!! :DDD

      Odstrániť
    2. Nemůžeš se tomu divit,kdyz delas tohle :P :D

      Odstrániť
  2. Prosím, každý den sem chodím jestli je pokračování,to mi nemůžeš dělat, já se tak těšila. Díky za povídku!!! Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mirka, ja som ti za to vďačná, ale teba by to tiež mrzelo, keď vieš koľko ľudí si tú časť prečíta a koľkí to okomentujú :// Ja práve že ďakujem :))

      Odstrániť
  3. ja som vedela, že ten sneak peek nemám čítať, že ma len zbytočne ešte viac natiahne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nikdy sa nepoučíš, Lenka :)) Ale mne to nevadí :* :DD

      Odstrániť