štvrtok 12. júna 2014

Ehm ... #42

Ach, ľudkovia moji, tieto dva týždne sú a budú jednou veľkou katastrofou.


Včera na francúštine sme mali písať, ale povedala si, že máme dosť známok, tak že si  len vyskúša, tých čo majú medzi. Samozrejme ja tam mám 2,2,2,1,1,1 = 1,57 takže som myslela, že pôjdem odpovedať. To sa však zmenilo, keď prišla do triedy, potom čo odišla pozrieť spolužiačkyn priemer. Citujem ju: "Katka, ty tam máš 1,57 máš 2. Vieš, ja nemôžem dať celej triede samé 1. Niekto musí mať 2." Poviem vám, skoro som ju tam zabila. Keby mi toto povie na základke, tak to nejako predýcha, dobre nepredýcham, ale takýto dôvod dať na SŠ, no koniec.
Dnes na ADK - Administratíva a korešpondencia (písanie obchodných listov) priemer 2,58 potom čo som dostala 5 lebo sa mi nevydaril odpis (2,2,1) prídem za ňou a pekne slušne ako ma doma naučili sa jej pýtam či by som si nemohla napísať obchodný list ako opravu (taká bola dohoda).
Profka: "A vy by ste chceli čo??"
Ja: " Dva."
Profka prekvapene:" Dva??" Skoro som sa tam zložila pred ňou. Človeku sa nepodarí jeden odpis a hneď sa k nemu správajú akoby sa učil na štvorky.  A jediné kedy som nič nepísala je dnes, aj to len preto lebo som chýbala na minulej hodine. Na budúci týždeň budem mať voľno možno tak v piatok, proste smrť.
A ešte tieto horúčavy. Neviem ako u vás, ale tu je hrozne teplo, aj potom čo vyhlásili výrazné ochladenie. Som zvedavá kedy príde.
ČASŤ mala byť dnes, a aj možno bude, len sa musím na to sústrediť a vôbec mi to nejde. Poslednú hodinu a pol nerobím nič iné, len to, že vymazávam dookola ten istý odstavec. Ak sa podarí bude dnes, ak nie bude zajtra, a potom nejako prežijem ten budúci týždeň, a potom sa vám to tu nakopí, možno :))
 Ako ste na tom vy?? Podobne ako ja, alebo to máte na háku,, alebo už máte po skúškach?? Kate :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára