utorok 3. júna 2014

Federal Bureau of Investigation 19 - Sneek Peak 2







Ešte raz, prosím pokúste sa to vydržať, kým sa dám do poriadku. Kto nevie o čom je reč, prečítajte si článok pod časťou. Kate









"L-Liam." Izbou sa ozval tichý, chrapľavý hlas a na ruke som  pocítili slabý stisk. Prekvapene som zdvihol hlavu z postele a zadíval sa do tých nádherných modrých očí, ktoré mi po tie nekonečné dní, toľko chýbali.

"Soph." Vzlykol som, slzy šťastia sa mi valili z očí a ja som sa ich nesnažil ani zastaviť.

Rýchlo som sa vyšvihol na nohy, vo svojich veľkých a horúcich rukách som stále stláčal tú jej maličkú a studenú, pričom som sa k nej nahol a začal jej tvár obsypávať malými božtekmi. Začal som v priehlbinke na krku, pokračoval po žile až ku sánke a z tade ku perám, kde mi opatrne opätovala malý, ale za to intenzívny bozk.

"Č-Čo sa stalo??" Zmätene sa opýtala, keď som sa od nej odtiahol na malú vzdialenosť a čelo si oprel o to jej.

"Postrelili ťa a bola si v kóme. Všetko ti vysvetlím hneď ako zavolám doktora. Nehýb sa prosím, si pripojená na prístroje." Ešte raz som ju rýchlo pobozkal, upozornil, keď sa chcela posadiť, naposledy jej jemne stlačil ruku, v ktorej mala zapichnutú infúziu a rozbehol sa na chodbu.

"Prebrala sa!!!" Skríkol som, keď som na konci chodby uvidel doktora, ako vstupuje do výťahu.

4 komentáre:

  1. Kamo -_- měla si to radši nechat být .. ted to nedám :D ja se tak strašně tesim :33

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jesus christ. milujem ťa.

    Kati, je mi to veľmi veľmi ľúto :( úprimnú sústrasť, drž sa mi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja teba :** Veľmi dobre vieš, že by som ju nemohla zabiť :)) Drámi tam bude ešte dosť :))
      Ďakujem ti Leni.

      Odstrániť