piatok 21. novembra 2014

Ehm ... #54

Ahojte!!
Takže, bola som dnes so spolužiačkou na Hrách o život Drozdajke bez toho, aby som čítala knihu a ten koniec bol pre mňa riadne prekvapujúci. Ja ako milovník Josha, pre mňa Peeta veľmi veľa znamenal a vidieť ho takého zničeného a ako sa pokúša zabiť svoju jedinú veľkú lásku, niečo strašné, stále som sa z toho neznamenala, jednoducho feels ešte dlho. Potrebujem už 20.11.2015 a s tým aj druhú časť. Ale už mám doma všetky 3 knihy, čiže idem up all night 3 noci po sebe. A teraz asi niečo čo vás zaujíma, časť bude zajtra, niekedy večer pravdepodobne. Toľko asi k dnešnému oznamu, Kate :))






<33333
(Áno, inak som v pohode ...)

2 komentáre:

  1. ja idem zajtra na hunger gejmsy, mám doma všetky tri knihy, ešte som ich nečítala, a videla som tie ukážky Peeta ako je nejaký pochudnutý, takže som zvedavá, čo sa tam udeje!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš na čo tešiť!! Ja som v noci prečítala knihu od strany, kde skončil film až do konca. :D

      Odstrániť