utorok 4. novembra 2014

Ehm ... #53

Ahojte!!
Strašne sa ospravedlňujem, že to tu stojí, ale nestíham ani jesť, nie to myslieť na blog a to hlavne kvôli škole. Je to ho proste veľa a ja som v koncoch, neviem čo skôr. Plánovala som pridať niečo cez víkend, ale mali sme oslavu a navyše som sa sťahovala k dedkovi, kde je internet až od pondelka, Myslím, že to každý z vás pozná, keď ho škola ničí a ja by som si rada vybrala predmety, na ktoré sa vykašľem, ale tie predmety sú až primitívne ľahké, aby som na ne srala, ale som typ človeka, že sa do toho musím jednoducho pozrieť, aj keď je to ľahké, nepamätám si všetko z hodiny a nepáli mi to tak, akoby som chcela. Ale myslím že, keby ste mali v jedno týždni sa naučiť 12 strán ekonomiky, 7 strán práva, účtovníctvo, a to hovorím o stranách v A4, tak by ste tiež boli vôbec rady, že ste rady. Časti mám predpísané, asi 3, a sľubujem, že v piatok už niečo pribudne. Len mi dajte prosím čas, aby som si ja našla čas, kde by som si mohla aspoň na 5 minút vydýchnuť. Kate :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára