streda 19. novembra 2014

Letters 1 - Sneak Peek






Časť je už dlhšiu dobu napísaná, ale zistila som, že je kratšia a že sa mi tam jednotlivé odseky nepáčia, respektíve nehodia, takže to všetko presúvam do ďalších častí, prepisujem ich a jednoducho sa s tou časťou hrám. :)) A popritom dávam do poriadku ešte školu, ktorá ma doháňa k zúfalstvu. Ale nechcem, aby ste tak naprázdno sedeli a čakali, preto tu máte krátky sneak peek, aby ste vedeli čo od časti môžete očakávať. :)) Kate






Ale ako časom zistíš zlatko, život je plný prekvapení a nie je vždy len biely a čierny, ako som ho svojimi očami videla ja. Má aj svoje svetlé stránky, ktorých som žiaľ zažila oveľa menej, ako tých tmavších, čiže zlých. No ak mám byť úprimná, aj keď som bola racionálna, cieľavedomá, veľmi, veľmi tvrdohlavá a snažila sa byť na všetko pripravená a hlavne sa snažila brať všetko s nadhľadom, nikdy som nepočítala s dvoma vecami:

1. s Tvojím otcom,
2. s tým, prečo Ti vlastne píšem tieto listy.

Ale ten dôvod sa dozvieš neskôr, sľubujem.

Vieš Lisa, ako tu tak teraz sedím, zničená a schúlená na zemi vedľa starej postele na povale kam som vždy utiekla, keď som mala zlý deň skrývajúc sa pred všetkým a všetkými, píšuca tento list, ktorý Tebe teraz pravdepodobne nedáva veľký zmysel, verím, že keď si prečítaš všetky listy, ktoré Ti v zúfalosti, do ktorej teraz určite prepadám, napíšem, prídeš na všetky nejasnosti, ktoré Ťa trápia, a ktoré Ti nedávajú zmysel.

1 komentár: