streda 30. apríla 2014

Federal Bureau of Investigation 17 3/3 - Sneak Peek








Časť dnes večer alebo zajtra na obed, dovtedy si užite sneak peek :)) Kate










"Perrie!! Ste v poriadku?? Perrie??" Skríkol Paul do vysielačky, krátko potom ako sa ozval výstrel. Ešte chvíľu som ostala ležať na zemi so sklonenou hlavou, a potom sa pomaly posadila a rozhliadla sa okolo seba či nám nehrozí ďalšie nebezpečenstvo.

"Starosta je v poriadku." Odpovedala som potom, ako som sa k nemu nahla a rýchlo ho skontrolovala či ho náhodou strela netrafila.

"A ty?? Čo Sophia???" Spýtal sa.

"Ja som v poriadku a So-" Ostala som zarazene sedieť, keď som zbadala Sophiu nehybne ležať na zemi s kalužou krvi okolo tela.

"A Sophia?? Perrie odpovedz!!" Paul po mne ďalej kričal, ale ja som ho nevnímala. Jediné čo som dokázala vnímať bola postrelená Sophia, ku ktorej som okamžite pribehla.

"Paul, volaj záchranku. Máme tu postrelného človeka." Zašepkala som a ruky rýchlo pritlačila na zranené miesto v snahe zastaviť krvácanie.

1 komentár: