streda 4. septembra 2013

Dangerous Love 46 - sneak peek



hádam nemôže byť také ťažké napísať zopár komentárov, nie?? :)) 10 komentárov ľudia inak časť nebude, a sneak peek-y tiež nie :)) Kate
P.S.: mohol by tu byť už dnes ráno, keď sa na nás profka z informatiky vyprdla, ale akurát, keď som to šla pridať, tak zazvonilo a už som nestíhala -_- a tiež som bola po šoku, že môj krásňučky Andy je v nemocnici z 20% popáleninami tela :OO určite ste už čítali čo stalo, tak len dúfam, že bude v poriadku, musí byť!!

"Paul?? Kde je otec??" Vošla som do kuchyne, kde sedel za stolom spolu s mamkou o niečom diskutovali.

"Prečo??" Strach v jeho hlase a panika v očiach boli badateľné. 

"Potrebujem sa ho niečo spýtať." Pretočila som očami a čakala kým sa niekto z nich ozve.

"Je v pracovni alebo v záhrade. Poď sa navečeriať." Odpovedala mi mamka a už stávala od stola, aby mi naložila jesť.

"Ďakujem. A nie som hladná." Zamrmlala som potichu a šla na záhradu, ktorá bola bližšie ku kuchyni.

Okrem bodyguardov, ktorý sa na mňa ako na povel otočili, tam nikto nebol. Tak som zavrela dvere a odišla do otcovej pracovne. Dvere boli otvorené, otec sedel v kresle, otočený k oknu a nad niečim rozmýšľal. Zaklopala som na dvere, aby som upútala na seba pozornosť a pristúpila bližšie k stolu.

"Vyrušujem??" Spýtala som sa opatrne.

"Nie." Usmial sa milo, zdá sa, že má dobrú náladu.

"Chcem sa ťa niečo opýtať." Načala som potichu.

2 komentáre:

  1. toto nie je fér :-( ako nám to môžeš spraviť !
    ty vieš ako nás vždy dostať :-D
    prosím rýchlo ďalšiu časť :-)

    OdpovedaťOdstrániť