sobota 28. septembra 2013

Little Things (13+)







Jednodielovka venovaná Simone :)) dúfam, že sa bude páčiť :)) Je to za ten nápad s triptízom :)) Nepoužijem ho síce v "Dangerous Love", ale bude to v nejakej jednodielovke :))










Opatrne ma položil na posteľ, akoby som bola z porcelánu. Ešte opatrnejšie si na mňa ľahol, čím ma dokonale zakryl. Rukou ma pohladil po vlasoch, líci, dvoma prstami obkreslil moje pery. Rukou ďalej pokračoval cez krk, pocítila som aj ľahký dotyk na prsiach, až na koniec zakotvila na odhalenom boku.

Pod jeho dotykmi som sa striasla, okamžite mi nadskočila husia koža. Telo mi horelo každou sekundou viac a viac, môj dych bol prerývaný, miestami som až zabudla čo to vlastne dýchať znamená. Rukou som ho pohladila po líci a nakoniec ňou prešla cez hruď, pričom som cítila ako sa zachvel.

"Milujem ťa ..." Vydýchol na koniec pri čom ma neustále pozoroval svojimi čokoládovými očami.

"Milujem tvoje krásne zelené očká, ktoré sa rozžiaria aj pri obyčajnej maličkosti." Zašepkal a pobozkal ma na viečka obidvoch očí.

"Milujem tvoj malý noštek, ktorý ma zakaždým láka a ja ho musím pobozkať." Tak ako povedal aj spravil a  ja som o chvíľu pocítila jeho pery na špičke môjho nosu.

"Milujem tvoje pery, ktoré sa dokážu zvlniť do krásneho úsmevu, ktorý aj mne dokáže vyčarovať úsmev." Usmiala som sa na neho a on prilepil svoje suché pery na tie moje, zmáčané od sĺz, ktoré mi ešte pred chvíľou tiekli dole prúdom po tvári.

"Milujem tvoje znamienko, ktoré tak rád bozkávam." Zastrčil mi vlasy za ucho, aby odokryl to veľké znamienko, ktoré sa tam nachádza a jemne ho pobozkal, dokonca po ňom prešiel jazykom.

"Milujem tvoje telo, tvoje krivky, ktoré podľa teba nie sú dokonalé, ale mne vyhovujú a nechcem, aby si ich menila." Rukou mi prešiel po brušku a jemne ma pobozkal na krk.

"Milujem tvoj smiech, ktorý síce miestami znie ako škrekot opíc, no mne sa páči." Zasmial sa a presunul sa nižšie. Troška mi vyhrnul tričko a pobozkal ma tesne nad lemom čiernych legín.

"Milujem, keď sa ti niečo nepáči. Oči sa tu zúžia do priamky a ja sa premáham, aby som sa nerozosmial. Si taká sladká." Jazykom mi vbehol do pupku a ja som v rukách zovrela perinu pod nami.

"Milujem, keď sa hneváš. Tak sladko sa nafúkneš a očervenieš. Nevieš si predstaviť ako ma to dráždi." Zachrapčal, tričko mi vyhrnul až pri krk, pri čom odhalil moje prsia, ktoré nezakývala ani podprsenka. Jemne mi oboma rukami stlačil obidva prsníky a ja som potichu vzdychla.

"Milujem tvoj hlas, ktorým ma už vyše roka prebúdzaš. Ktorým vyspevuješ na celý byt, keď si šťastná a vtedy som šťastný aj ja. Milujem hlas, ktorým vzdycháš moje meno, keď ti robím dobre, tak ako teraz." Kusol mi do ušného lalôčika a ja som mu do ucha vzdychla jeho meno.

"Tieto všetky maličkosti a mnoho ďalších na tebe milujem." Vydýchol mi na koniec do pier a pobozkal ma. Drsne, vášnivo, ale s láskou. Jazykom ni prešiel po hornej pere a jemne do nej zahryzol. Pootvorila som ústa a hneď pocítila jeho jazyk ako sa snaží dať do pohybu ten môj.


"Zayn .." Vzdychla som mu do pier, keď som zacítila jeho ruku na vnútornej strane stehna. 

Iba sa usmial a pretiahol mi cez hlavu tričko, ktoré som mala zrolované až pri krk. Odhodil ho na zem a vrátil sa naspäť k mojím perám. Naše jazyky sa pomaly oťukávali, nikto sa nesnažil vyhrať, chceli sme si len užiť vzájomnú blízkosť a to, že môžeme byť konečne spolu.

Keď nám už pomaly dochádzal dych, presunul svoje pery na môj krk a vytváral tam malé červené fliačiky, ktorými si ma označoval, že patrím iba jemu. Zavrela som oči a nechala ho robiť čo sa mu za chce. Pravdupovediac, kto by mu odolal?? 

Perami smeroval až na moje prsia, ktoré boli odhalené po celý čas, keďže podprsenku som na sebe nemala. Jemne mi po nich prechádzal jazykom, občas mi zahryzol do bradaviek, ktoré pomaly ale isto tvrdli. Ešte ma nosom pošteklil v priehlbinke medzi prsiami a potom smeroval nižšie.

Malými božtekmi mi zasypával celé bruško a rukami ma príjemne šteklil na bokoch. Jazykom mi opäť zašiel do pupku a ja som mu ruky zastrčila do jeho havraních vlasov. Posunul sa nižšie a jeho pery sa opäť ocitli pri leme mojich legín, za ktoré zatiahol a spolu s nohavičkami ich posúval dole, až mi ich vyzliekol a odhodil niekde pri tričko a ja som ostala úplne nahá.


Kým sa vrátil naspäť hore, perami mi prechádzal po nohách. Rukami ich jemne hladkal, zanechával na nich bozky, občas ma kusol a občas len pošteklil jazykom. Keď sa konečne dopracoval naspäť k mojim perám, nenásitne som sa naňho vrhla a a bozkávala ho, akoby to malo byť naposledy.

Bozky mi oplácal, jeho ruky sa nachádzali na všetkých zakázaných miestach. Zato moje ruky mu putovali iba po jeho nahej hrudi. Nechtami som mu prechádzala po tehličkách, ktoré sa mu tam rysovali a vychutnávala si  ten pocit, keď ho opätovne striaslo. Nakoniec som sa mu rukami zaprela o hruď, čím sme si vymenili pozície.

Obkročmo som na ňom sedela, rukami sa podopierala pri jeho hlave, vlasy mi padali dole a šteklili ho do tváre. Sladko som ho pobozkala na veľké krojené pery, patril mi. Ten pocit bol neopísateľný a práve to ma hnalo ďalej. Tak ako on mne, aj ja som mu vybozkávala celý krk a posúvala sa nižšie.

Jazykom som obkrúžila malé tetovanie na kľúčnej kosti, myslím že to bolo meno jeho starého otca v cudzom jazyku. Nosom som prešla po jednom z vytetovaných krídel a pobozkala ho presne do stredu hrude, na červené pery, ktoré spájali obidve krídla. Po tichu vzdychol, na svojom nahom zadočku som pocítila jemný dotyk jeho rúk.

Opatrne som sa obtrela o jeho vybúleninu na nohaviciach a posunula sa ešte nižšie. Každú tehličku som mu obdarovala jedným bozkom a konečne sa dopracovala k cieľu. Roztrasene som rozopla opasok, odopla gombík a rozopla zips. Mučivo sa na mňa pozrel a ja som si okamžite zamilovala ten pohľad. Pohľad, ktorý som mu spôsobovala ja.

Trocha sa nadvihol, aby som mu mohla stiahnuť nohavice, čo som aj urobila. Chytila som lem nohavíc a čo najpomalšie ich ťahala dole. Keď už ich mal pri členkoch, stiahla som mu ponožky a spolu s nohavicami ich odhodila niekam k môjmu tričku.

Nepatrnými dotykmi som prechádzala po jeho nohách späť k jeho vybúlenému miestu, ktoré už bolo dostatočne viditeľné. Chystala som sa ho trocha podráždiť, znovu som chcela vidieť ten mučivý pohľad, no Zayn ma vytiahol späť k nemu a pomedzi to čo si privlastňoval moje pery, nás pretáčal tak, že bol opäť on na vrchu..

Prstami zašiel k môjmu najcitlivejšiemu miestu a tentokrát, som to bola ja čo po ňom hádzala umučené výrazy. Najprv sa pohral s klitoristom, ktorý jemne masíroval, stláčal ho a tým ma privádzal do šialenstva. Potom zablúdil nižšie a opatrne do mňa vnikol. Jedným, dvoma prstami. Vzdychla som mu do pier a panvou som začala pohybovať v súlade s jeho prstami.

Odlepil sa od mojich pier, pobozkal ma na krk a venoval sa už iba prsiam a bradavkám. Nezvládala som to. Nedokázala som to udržať. Bolo to príliš silné. Celé telo sa mi roztriaslo, prsty som zaryla do jeho rúk a skríkla, keď mi nedoprial vytúžené potešenie a v tej pravej chvíli jeho prsty opustili moje telo.

"Zayn ..." Vzlykla som a snažila sa upokojiť, ale nešlo to. Potrebovala som to. Potrebovala som jeho.

"Ja viem ..." Zašepkal a stiahol si boxerky. Potom to už šlo rýchlo.

Stačilo pár prírazov. Pár úbohých pohybov a moje telo sa stiahlo v túžobnom kŕči. Nohami aj rukami som bola obalená okolo Zaynovho spoteného tela a matne vnímala ako skríkol moje meno. Unavene sa zvalil na moje rozpálené telo, úprimne ani som nepociťovala jeho váhu, ešte stále som bola vo svojom svete a užívala si posledné zvyšky orgasmu.

"Milujem ťa." Zašepkal, nadvihol hlavu a venoval mi malý božtek do kútiku pier.

"Milujem ťa." Pohladila som ho po líci, palcom prešla cez spodnú peru a pobozkala ho.



- asi som sa so zelenými očami netrafila, ale bola to prvá farba, ktorá ma napadla :)) ak máš náhodou zelené oči, tak to je proste len náhoda, že som trafila :)) pýtali ste sa ma ako sa mám, takže dýcham, žijem, relaxujem, takže tak :)) v škole .. tam je to ako v škole :)) cítim sa tam ako debil, ale to si všetci :)) 

2 komentáre:

  1. ohh, teraz sa ešte viac teším na zajtra večer :3 tak dokonalo píšeš!!! <3 Michelle xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. WOW :O ja neviem čo mám na to povedať .... je to dokonalé a veľmi pekne ti za to ďakujem :-)
    do tých očí si sa síce netrafila ale to vôbec nevadí :-)
    naozaj ti ešte raz veľmi pekne ďakujem, je to úžasné

    Simone

    OdpovedaťOdstrániť