nedeľa 22. septembra 2013

Ehm ... #5

Krásny podvečer prajem :)) Aj u vás je tak pekne a konečne teplejšie ako v Trenčianskom kraji?? No ale k veci, tento oznam sa týka dvoch z vás a to konkrétne MICHELLE a SIMONE :)) chcem poprosiť tieto dve dámy, aby mi tuto pod tento príspevok napísali do komentu ich 1D oblúbenca :)) čaká ich za odmenu jednodielka :)) Kate
P.S.: nezabudnite komentovať časť :))

2 komentáre:

  1. jeeej to naozaj? hrozne ďakujem, teším sa ako malé dieťa na Vianoce :D :3 a Niallko <3 hroznee ďakujem :) neviem sa jej dočkať :3 Michelle xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. čo??? si zo mňa robíš srandu ???!! to ako ja??
    no dobre tak teraz si ma úplne dostala :-)
    a vôbec neviem koho ti mám povedať lebo nemám žiadneho ale keď to už musí byť tak asi Harry alebo Zayn
    je mi to úplne jedno ktorého z nich si vyberieš ak sa ti chce tak môžeš o obidvoch :-) a ak nie tak si napíš na lístočky ich mená a ťahaj :-D :-D
    A nakoniec chcem napísať: ĎAKUJEM <3
    aj keď neviem prečo práve ja ale aj tak si ma strašne potešila :-)

    Simone

    OdpovedaťOdstrániť