sobota 28. septembra 2013

Ehm ... #7

Dobré ránko :)) pre niekoho poobedie, ale to už je nepodstatné, nie?? :)) Ako víkendujete?? Chystáte sa niekam na chatu, party alebo len tak s partiou po vonku?? :)) Moje plány sú asi nasledovné - žrať, spať, žrať, spať a zase len žrať a spať :)) Musím sa trošku zrelaxovať, domyslieť novú story a ešte nejaké tie jednodielovečky :))

Kočeny mi tu písali, že by sa rady niečo dozvedeli o mne atď., takže od pondelka tu bude pribúdať "Something about me" čiže niečo o mne :)) Nebudú to nejako extra dlhé články, ale zase ani nie také krátke :)) A navyše to tiež nechcem urobiť formou, že vám sem hodím sto bodov o mne a koniec, to nie :)) Každý deň, každý druhý (podľa toho ako to budem mať zo školou), pridám článok a v každom jednom rozpíšem môj život - mňa ako človeka, rodinu (okrajovo), školu, priateľov, záľuby, čo mám a čo nemám rada atď. :)) A vy sa ma kľudne môžete hocičo opýtať, ja vám vždy na konci článku zodpoviem otázky :))

Ak sa vám to nebude páčiť, stačí napísať a ja to celé vymažem :)) Okey?? Pokiaľ nevymyslím nejakú originálnu aktivitu, ktorú som ešte nikde nevidela, tak sa vám chcem venovať takto :)) Ako som už spomínala, je mi blbé pridávať len "Dangerous Love", raz za sto rokov nejakú tú jednodielovku :)) Samozrejme, ak máte nejaké nápady, tak sen s n nimi!! Budem len rada :))

Čo sa týka týka tých jednodieloviek, ktoré píšem babám, tak Simone tvoja jednodielovka bude dnes večer a Michelle, tvoja zajtra večer :)) ďalšia časť je naplánovaná na pondelok, keďže som neočakávala, že ešte dnes dáte tú "milovanú" 10 :)) možno, ak ma prekvapíte, tak zase ja prekvapím vás :)) Kate

2 komentáre:

  1. jeee teším sa :3 ďakujem :) a ja sa chystám robiť asi to čo ty :D a to bude super, mne sa ten nápad páči, že budeš pridávať niečo o sebe:) tešííímm sa :D a ešte raz *Ďakujem* :) <3 :D :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hahahha to je jak esej o tebe hah

    OdpovedaťOdstrániť