utorok 24. septembra 2013

Ehm ... #6

Zdravím, ako sa máte?? Čo škola?? Tí čo sú 1. na strednej,  zvládate to?? Odpoviete mi niekedy na otázky?? Dobre nič, prejdem k veci, na časti sa pracuje, ale je len na vás kedy bude :)) proste chcem vedieť váš názor a pokiaľ tam tá 10 nebude, nebude časť :)) je to jednoduché nie?? ako priama úmera :))
Michelle, na jednodielovke s Niallom sa pracuje, ak mi do toho nič nepríde, do konca týždňa ju tu máš :)) tá druhá slečna sa mi neozvala, tak dáme šancu niekomu inému, ale to až potom pri časti :))
A podstata tohto celého je, že už dlho rozmýšľam nad tým, čo s blogom?? Neviem ako vám, ale mne je blbé len pridávať príbehy, dobre tak príbeh, raz za 100 rokov nejakú jednodielku :)) máte nejaké nápady čo by sme mohli spoločne robiť?? niečo pričom by ste sa zabavili?? robím to hlavne kvôli vám :)) nikto nič?? porozmýšľajte, napíšte ... Kate :))

4 komentáre:

  1. tak čo sa tíka tej školy tak je to zatiaľ celkom OK aj keď sa mi vôbec nechce učiť a strašne ma to unavuje ale čo už keďže som si vybrala gympel :-)
    a blog? hmm.... netuším. Ja vôbec nie som nejaký kreatívny človek a už vôbec nie čo má nejaké nápady :-D
    takže asi toľko :-)
    Simone

    OdpovedaťOdstrániť
  2. som 1. na strednej a zatiaľ to akoo taak zvládam :) ty ako? A ja dúfam, že časť tu bude čo najskôr, hroznee sa na ňu teším :3 a na tú jednodielovku tiež :3 a Kate, nerob si starosti s tým, že ľudia moc nekomentujú :) ja sama som čítala milión super príbehov na všetkých možných blogoch a tiež som nekomentovala aj keď som tie príbehy zbožňovala :) ale teraz už komentujem a hrozne ma teší, že môžem potešiť teba a aj iné autorky na iných blogoch :) ale nerob si starosti, som si istá, že ľudia tvoj príbeh čítajú a majú radi, možno len nemajú vždy čas hodiť sem ten koment :) aa mne sa páčilo niečo čo by sme tu mohli robiť- nejak sa zabaviť :) teším sa na jednodielovku a čaaasť :) Michelle xx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. taky jsem v prváku na gymplu... no a zatím to ještě šlo :D ale ted to začíná příště si napíšem písemku :D a ta věta skoro pořád :D no snad to bude v pohodě ?D jak ty? :)) no a co na blogu? .. mohla bys přidávat něco o sobě jednou za čas :D neboo nějaký kraviny :D to je jedno :D nás to bude bavit :D

    OdpovedaťOdstrániť