sobota 23. novembra 2013

Ehm ... #17

Aneta Ružičková - Prečo som si vybrala Austráliu?? :)) Ani sama neviem. Priznávam, nad odpoveďou som rozmýšľala dva dni a stále ju neviem. Možno preto, že tam je teplo a krásne?? Za každým, keď pozerám nejaký film a viem, že bol natočený v Austrálii, tak si predstavujem ako tam budem bývať, pracovať, užívať si voľné chvíle na pláži. Či tam ale naozaj budem žiť?? To je veľmi dobrá otázka. Mojim cieľom bolo a vždy bude Anglicko, jednoducho za dva roky dokončím školu a odchádzam. Spomenula som, že, ale keď ma omrzí UK, presťahujem sa do Austrálie. Ale je tu možnosť, že sa tam presťahujem aj v prípade, že ma UK neomrzí. To všetko záleží iba od toho či mi prepne alebo nie. Či mi UK poskytne to čo potrebujem a od ostatných faktorov, ktoré s týmto súvisia. :)) Kate

Tak toto sa im fakt vydarilo :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára