streda 20. novembra 2013

Somethnig About Me 9

I LIKE/LOVE

- moju lásku, moju bitch a rodinku  :))
- chlapca s hnedými očami, žiarivým úsmevom a povahou, za ktorú by som ho najlepšie zabila, ale bez nej by to nebol on
- jedlo (všeobecne)
- ale najviac pizzu 
- palacinky 
- bryndzové halušky
- čokoládu
- oreo
- domácu nutelu
- slaninu
- maliny
- jahody
- pomaranče
- jablká
- mango
- spánok (najdlhšie som spala 19 hodín a nespala 2 dni)
- moju posteľ
- tatka Šmolku (plyšák, ktorého som dostala od mojej lásky a Tessie, keď som bola pred 2 rokmi v nemocnici)
- IBA huňaté ponožky
- čierny sveter
- modrú a červenú vybíjanú košeľu
- legíny
- čiernu, modrú, červenú farbu 
- moju kabelku
- číslo 5 (učím sa ho vo všetkých jazykoch)
- jeseň
- leto
- zimu (kvôli Vianociam)
- Nový rok
- piercing (ale nechcem ho, možno raz a niekde na neobvyklé miesto - panvová kosť)
- tunely (mám jeden na pravom uchu - 8 mm)
- tetovanie
- Anglicko (budem tu žiť)
- Austráliu (chcem tu žiť, a keď ma omrzí UK, čo asi neomrzí, tak prídem sem)
- Ameriku 
- ešte jeden štát, je taký maličký a je strašne bohatý, začína sa na L a neviem, ktorý z tých štátov začínajúcich sa na Lich. to je
- mačky
- psy
- smiech (dokážem sa smiať 45 minút v kuse)
- všetky tie presmiaté hodiny s mojou bitch 
- keď mám pravdu
- keď sa hádam s hnedookým chlapcom a on prizná, že ja mám pravdu
- modré oči, aj keď ma priťahujú hnedé
- kučeravé vlasy (mám prirodzene rovné a verte, že by ste ich nechceli)
- prázdniny
- dážď
- horúcu sprchu
- Klausa (TVD, The Originals)
- cestovanie (keď niekam idem, pustím si hudbu a rozmýšľam = love it, väčšinou ale zaspím, takže tak)
- ticho lebo inak nezaspím
- Vás, moje najdrahšie a najmilovanejšie "čitatelky" :))

Týchto dvoch týpkov milujem až to bolí a strašne ma mrzí, že som premeškala koncert v Prahe ...

- hádam to je všetko čo sa týka kategória "mám rada" :)) ak máte nejaké otázky na mňa, tak sa spýtajte, budem len rada :)) len predtým si ešte pozrite, či som o tom už nepísala v ostatných článkoch o mne :)) Kate

1 komentár:

  1. spala jsi 19 hodin? :O :D si překonala snad i mě :DD jsi dobrá :DD a jen proč sis vybrala Austrálii že bys tam chtěla žít ? :) (teda samozřejmě když tě omrzí ta Anglie :))

    OdpovedaťOdstrániť