štvrtok 7. novembra 2013

Somethnig About Me 8

HOBBY

Hobby alebo záľuba, koníček, nejaká činnosť, ktorú radí robíme alebo ktorej sa venujeme. Toto si ja väčšinou predstavím pod týmto názvom. A keď sa ma ľudia opýtajú čo sú moje hobby, tak na nich vyjavene pozerám a rozmýšľam čo im povedať. Aj teraz rozmýšľam aký je môj najväčší koníček a napáda ma iba jediná vec. Nič nerobenie. 

Nič nerobenie, to je moja obľúbená činnosť. Ležať v posteli, mať zavreté oči a predstavovať si niečo čo sa aj tak nikdy nestane. Ležať v posteli a pozerať obľúbený film či seriál, poprípade čítať nejakú dobrú knihu. Nie je to nič pričom sa veľa namáham, jednoducho oddychujem, nevnímam nič a nikoho. I´m not lazy, I just really enjoy doing nothing!! 

Na druhú stranu mám rada aj zábavu. S mojimi láskami behať po vonku, po nákupoch a niekde pri čajíku kecať a kecať a kecať. Je to zvláštne ako som sa zmenila a uvedomujem si to. Väčšinou alebo to skôr bolo tým, že som bola ovplyvnená okolím, som bola taká tichšia a stále kecať dookola som vedela iba pri babách. No teraz sa mi huba nezavrie a zase som odbočila od témy. Či sa rada zabávam po kluboch?? Väčšinou sú to tie dedinské diskotéky, ale tak aj kluby som už navštívila. A koncerty = nezabudnuteľné spomienky.

A na ďalšiu stranu som skúšala toľko aktivít, že teraz radšej fakt nič nerobím a som zalezená doma pod dekou a čakám na vysnívaný piatok a na baby, ktoré prídu z intráku. Kedysi som sa venovala, respektíve to bolo také volnejšie, hrávala som futbal. Viem, pomerne len chalanov baví naháňať sa za loptou, ale ja som športový tým, takže futbal milujem, poznám pravidlá a proste keby sa nestalo to čo sa stalo, tak sa mu možno venujem aj profesionálne. 

Taktiež som skúšala tanec. Tu si poviete wtf?? Futbal a tanec?? Je to dievča normálne?? Odpoveďou je: nie, nie som normálna, ale to ste možno zistili, možno nie. Naozaj som kedysi aj tancovala, ale keďže sa stalo to čo sa stalo, tak som musela skončiť aj s tým. A čo sa vlastne stalo?? Mala som nehodu, obidve kolená vykrivené do opačných strán, číže von a pri dlhšej námahe vás bolia o tisíc krát dlhšie ako čas, za ktorý ste ich namáhali. Mamka aj chcela, aby som šla na operáciu, ale k čomu by to bolo?? Možno by som mohla normálne cvičiť bez bolesti, ale to je asi tak všetko. Preto som skončila s futbalom a taktiež aj s tancom. I keď pri tanci to bolo aj kvôli učiteľke, ktorá furt menila zostavy a potom prišli vystúpenia a nič sme nemali poriadne nacvičené a dokončené, proste sa tam nedalo poriadne pracovať, tak som odišla a kvôli kolenám som sa nikdy nevrátila spať. 

Čo ďalej som skúšala?? Behať. ale aj to som položila na klinec. Teraz si občas zahrám buď futbal, cez leto si trochu zabehám, doma si každý víkend zatancujem, ale inak ma baví volejbal. Ale toto všetko sú len športové aktivity. A okrem toho rada kreslím, či dobre to neviem, ľudia vravia, že hej, ale tak ja si to nemyslím. To sú asi také tie najväčšie záľuby. Samozrejme ešte nesmiem zabudnúť na jedenie. To je asi tá najväčšia záľuba pre všetkých. Žrať jedno cez druhé a čo najviac, to baví každého. 

A tá úplne ale, že fakt úplne najväčšia záľuba, ktorá má drží už skoro rok, je samozrejme písanie. To keď môžem vlastnú fantáziu, sny, vložiť do slov a prežívať to akoby sa to skutočne dialo je na nezaplatenie. Milujem, keď si proste jednoducho len tak píšem a nakoniec z toho vznikne niečo čo sa mi zápači a vy to potom svojimi krásnymi komentármi okomentujete. Ani si neviete predstaviť čo všetko to pre mňa znamená, keď viem, že tie moje hovadiny a výmysly niekto číta. 

samotné Wake Me Up od Aviciiho úplne zbožňujem, ale toto je pecka :))

- vaše aktivity?? :)) časť buď zajtra okolo desiatej večer alebo ako sme už všetci zvyknutý v sobotu :)) Kate 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára