pondelok 25. novembra 2013

Ehm ... #18

Mám toho na srdci toľko, že neviem kde začať :)) Je pondelok (!!), kto by to bol povedal, že?? A okrem toho, že dnes vyšiel chalanom album, ktorému sa budem venovať za chvíľu, tak je 25. november a čo to znamená?? Today is my name day biches :)) To bola prvá vec. Druhá je, že je koniec novembra a ono normálne v Trenčíne začalo snežiť!! A fúka tu strašný vietor - ráno som vyšla z domu a na treťom schode som sa otáčala čo ma skoro odfuklo (a to nevyzerám akoby som zhltla pravítko) :)) Toľko k počasiu, prejdem k dôležitejším veciam :))

V sobotu bolo 1DDay, kto pozeral až dokonca?? Priznajte sa?? :)) Ja úprimne som to o pol jednej v noci zabalila, ale v nedeľu hneď ráno ako som sa zobudila som si tie tri hodinky dopozerala :)) Aký mám z toho pocit?? Skvelý, bombastický, dych berúci :)) Sedem hodín sa na nich pozerať, je niečo na nezaplatenie, jackpot v lotérii by bol, keby s nimi môžem tích sedem hodín stráviť osobne :)) Videa zo zákulisia a ostatné hry ktoré tam mali - cvičenie v posilke, Lirry ako modely, Payno Train v ringu - zaujímalo ma koľko to trénoval proste toto čo tam dokazoval, sánka niekde dole medzi nohami, Ninja Zouis - tak som sa nasmiala na tích grimasách, tie jedla na konci, Louis ako hral futbal - videli ste aký bol šťastný?? Ako mu žiarili očká, keď hovoril, že je v skupine, ale hrá aj futbal?? Slzičky na krajíčku :)) Payno s tým jeho telom na surfe - amen tma, chcela som okamžite letieť za nimi :)) Zayn, keď maľoval - keď vidíte, že chalanov baví aj niečo in okrem spevu a nedrogujú ako väčšina populácie, tak vám to proste vytvorí úsmev na tvári :)) Ako tam "tancovali" na "Talk Dirty" - to už som nezvládala, kotúľala som sa po zemi, Zouis ako tam tancovali na konci, Ziam a ich valčík a príchod na skatebordoch, Story of My Life a Little Things - opäť slzičky :)) Jednoducho všetky momenty odkedy to začalo až po koniec, kto pozeral určite vie čo myslím a ako sa cítim :))

Dnes vyšlo chalanom album a ja som akurát na 5 pesničke, ak nerátam BSE a SOML, a zatiaľ sa mi neskutočne páči, je také iné ako tie ostatné, možno vyspelejšie, možno to je tým, že chalanom sa oproti prvému albumu dosť zmenili hlasy, zmužneli, sú strašne sexy :)) Teším sa, keď začne ďalšie turné a budem si to môcť vypočuť na živo, teda z videí, ktoré nahrajú baby, ktoré majú to šťastie a idú na koncert nech je to kdekoľvek :))

Posledná vec, je tu nová časť a ja som povedala, že ak ma prekvapíte, tak v utorok je tu ďalšia časť a potom opäť v sobotu by bola ďalšia, ale zatiaľ to nevyzerá tak, že o tú časť stojíte :)) Ale ak sa naozaj posnažíte, tak v stredu by ste ju tu mali, keďže ešte nie je tak celkom dopísaná a ja mám toho veľa na zajtra :)) Kate

Nemôžem si pomôcť :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára