nedeľa 9. marca 2014

Federal Bureau of Investigation 13 - Sneak Peek








Chcete časť dnes alebo až v utorok?? :)) Zajtra nebudem mať na to čas :)) Kate









"Počujete ma?!!" Sophia naňho skríkla, keď jej neodpovedal a uprene sledoval cestu pod svojimi nohami.

"Áno." Odpovedal jej roztraseným hlasom, ale zrak nespúšťal z cesty.

"Keď som mala osemnásť, mala som najlepšiu kamarátku. Volala sa Julie a jej matka sa zabila." Povedala pevným hlasom, ale rozhodne sa tak necítila. Na to som už ju už poznal.

6 komentárov:

  1. znova: zabiju tě!! :D dneska tu část :3 prosím :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dnes prosiiiim :) zboznujem tuto poviedku :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako som spomenula vyššie, dnes u to nebude a celkom mi to vyhovuje, aspoň tam dám všetko čo chcem :))

      Odstrániť
  3. ja tie sneak peeky už nebudem čítať. fakt. ne a ne a ne a ne!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stále si na tom lepšie ako Anetka, ktorej som včera predtým ako som šla spať poslala ešte jeden sneak peek :DD

      Odstrániť