štvrtok 27. marca 2014

Federal Bureau of Investigation 14 - Sneak Peek








 Dnes večer časť, čo vy na to?? :)) Kate






 



"Soph, ja sa naozaj ešte necítim na to, aby sme sa rozprávali o tom čo sa medzi nami deje. Nie som ešte pripravený tomu čeliť." Povzdychol som si.

"Nenávidím pocit, že neviem na čom som." Šepla, rukou mi prehrabla strapaté vlasy.

"Ja viem. Daj mi nejaký čas. Ja si to všetko premyslím, a potom sa môžeme porozprávať." Jemne som ju pobozkal na krk.

"Máš šťastie, že neviem odolať tvojim krásnym očiam. A čo chceš teda robiť??" Usmiala sa, vyčarila na mňa svoje krásne biele zuby a pohladila ma po líci.

"O niečom by som vedel." Šibalsky som sa zasmial.

2 komentáre:

  1. Jestli tu část nerad a nebo tohle bude konec najdu si te a zabiju !!!! Jen aby bylo jasno ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Juhuuuuj sa teším :D
    a ako to že nieje pripravený ?! Ale milovať sa to už hej ! :D
    kika

    OdpovedaťOdstrániť