piatok 28. marca 2014

Federal Bureau of Investigation 14







Ospravedlňujem sa, že som ju nepridala už včera ako som plánovala, ale moju chuť dopísať túto časť prekazil referát o eutanázii, Kate :))









"Nie, ty počúvaj!! Čo mám ešte urobiť?? Koho mám ešte zabiť, aby si súhlasila??" Zúfalo sa na ňu pozrel a potom na zbraň vo svojich rukách.

"Josh??" Skríkol Louis.

"Mám strelu." Odpovedal a nabil si zbraň.

"Tak strieľaj." Louis prikázal a Josh vystrelil.

...

Liam

Zobudil som sa na to ako ma niečo šteklí na tvári. Chcel som to ignorovať, jediné čo ma momentálne zaujímalo bol dlhý kvalitný spánok po ťažkom týždni v práci. Dúfajúc v to, som sa pretočil na druhú stranu hľadajúc úkryt pred narušiteľom môjho spánku. Keď mi však niekto začal prechádzať nechtami po odhalenom chrbte, nemohol som to nechať len tak.

Pretočil som sa teda späť, rukami nahmatal to krásne telo a za úzky pás si ho pritiahol k sebe. Bez toho, aby som rozlepil unavené oči, som perami našiel tie jej a sladko ju pobozkal. Cítil som ako mi rukami prechádza po nahej hrudi, prstami opatrne kopírovala vypracované tehličky na bruchu.

O chvíľu sa rukami posunula vyššie, z úst mi vyšiel slastný vzdych, keď mi nechtami zavadila o bradavky. Zasmiala sa, ešte vyše sa natlačila svojim telom na to moje. O čo som to pred chvíľou hovoril?? Dlhý kvalitný spánok?? Ten sa mi nikdy nepodarí. Nie, keď vedľa bude spať ona. Sophia.

"Dobre ránko." Usmiala sa, keď sa odo mňa odtiahla.

"Hm." Zamrnčal som, hlavu schoval do jej vlasov a nadýchol sa sladkej vône.

"Prepáč, že som ťa zobudila, ale už som hore asi dve hodiny." Prevrátil som očami, kde sa v nej berie toľko energie??

"Ja by som si rád ešte minimálne dve hodiny pospal." Odtiahol som sa od nej a konečne otvoril oči.

"Liam, je pol dvanástej na obed." Zasmiala sa, pomaly sa ku mne natiahla a pobozkala ma do kútiku pier.
"A čo." Protestoval som.

Iba pokrútila hlavou a chcela sa odo mňa odtiahnúť, keď som ju silno objal a posadil na seba. Znovu sa zasmiala, hlavu sklonia tak, že ma vlasmi opäť pošteklila na tvári tak, ako keď ma zobudila. Nepríjemne som skrčil tvár do grimasy, čo u nej vyvolalo ďalší smiech.

"Máš krásny smiech." Zašepkal som pred tým, než som naše pery spojil síce v krátkom, ale za to vášnivom bozku.

Nič nepovedala iba sa usmiala, líčka sa jej roztomilo sfarbili do červena. Rukami mi odstránila vlasy z čela a prstami okopírovala črty mojej tváre. Opatrne mi prešla po čele z kade skĺzla na líce až k perám, po ktorých prešla prstami, a potom ma pobozkala. Jemne, sladko a pomaly.

"Mali by sme sa konečne porozprávať." Po chvíli sa odtiahla a prehovorila vážnym hlasom.

"Neviem či je to dobrý nápad." Nepríjemne som sa pod ňou pomrvil, táto téma mi nerobí dobre.

"Prečo??" Nechápavo sa mi zahľadela do očí.

"Pozri ja-" Pokrútil som hlavou a posadil sa, takže sme sedeli oproti sebe.

"Nemôžeš sa tomu večne vyhýbať. Raz to príde a ty tomu budeš musieť čeliť." Skočila mi do reči, v očiach som videl tú bolesť, ktorú jej spôsobovala nevedomosť citov z mojej strany.

"Soph, ja sa naozaj ešte necítim na to, aby sme sa rozprávali o tom čo sa medzi nami deje. Nie som ešte pripravený tomu čeliť." Povzdychol som si.

"Nenávidím pocit, že neviem na čom som." Šepla, rukou mi prehrabla strapaté vlasy.

"Ja viem. Daj mi nejaký čas. Ja si to všetko premyslím, a potom sa môžeme porozprávať." Jemne som ju pobozkal na krk.

"Máš šťastie, že neviem odolať tvojim krásnym očiam. A čo chceš teda robiť??" Usmiala sa, vyčarila na mňa svoje krásne biele zuby a pohladila ma po líci.

"O niečom by som vedel." Šibalsky som sa zasmial.

"A čo také??" Pomaly vtiahla spodnú peru medzi svoje zuby a zaklipkala na mňa modrými očami. Kto by jej odolal??

Zahľadel som sa jej do očí a ju nežne pobozkal. Opatrne som prilepil svoje pery na tie jej a začal svoj malý zmyselný útok. Neprotestovala, pomaly mi vychádzala v ústrety. Jazykom som okopíroval jej hornú peru snažiac sa pretlačiť dnu. Moja snaha bola však zbytočná, keďže sama pootvorila ústa, svojim jazykom našla ten môj a vtedy sa náš bozk začal meniť z nežného na vášnivý.

Človek si povie, že po toľkých mesiacoch spávania spolu to bude už len o obyčajnom sexe a uspokojovania našich potrieb. Ale u nás to je iné. My sme iný. Nikdy by som nepovedal, že to čo zažívam so Sophiou bude také intenzívne. Nikdy by som nepovedal, že mi nebude dať spávať, a že po nej budem každým dňom túžiť viac a viac.

Každý jej pohľad mi spôsobuje mravčenie po celom tele. Každý jej dotyk ma vzrušuje na toľko, že sa prestávam ovládať. Každý jej úsmev venovaný inému mužovi ma privádza do šialenstva. Netuším čo som nou robí, ale s ňou sa cítim ako niekto úplne iný. Ako niekto kto sa nemusí trápiť lebo jeho najlepší kamarát je mŕtvy. Ako niekto kto sa nemusí každý deň pozerať na mŕtve telá nevinných ľudí. S ňou som ten bezstarostný Liam, ktorý vie, že bude všetko v poriadku. Aj keď nebude.

Keď jej ruka skĺzla z mojej tváre nižšie na moju hruď, prestal som myslieť. Prevalil som ju na posteľ, svojim telom som ju zatlačil hlbšie do matraca. Ruky som jej prišpendlil nad hlavu a perami vášnivo okusával jej jemnú kožu na krku. Všimol som si, že za sebou zanechávam malé červené fliačiky, ale bolo mi to jedno. Chcel som, aby všetci vedeli, že je moja.

Z krku som sa posunul nižšie na jej prsia a nie práve najnežnejšie som jej zubami stisol pravú bradavku a druhú som stisol medzi palcom a ukazovákom. Vzdychla, prehla sa v chrbte a ešte vyše mi vystrčila svoje krásne prsia na obdiv. Pustil som jej ruky, tými svojimi jej stlačil prsia, keď som vybozkával medzierku medzi prsiami.

Všetko bolo také intenzívne. Nikde som sa neponáhľal, chcel som, aby to bolo to najlepšie čo v živote zažila. A tiež som jej chcel odčiniť to, že sa s ňou nedokážem porozprávať o svojich citoch a toto bolo to najlepšie riešenie. Preto som sa nadvihol, vrátil sa späť k jej perám a vymenil si s ňou pár bozkov.Potom sa sa vrátil späť a pomaly sa posúval nižšie cez bruško, jazykom som ju pošteklil na pupku a pokračoval stále nižšie a nižšie, až ma zastavili jej prsty v mojich vlasoch, keď si ma vytiahla hore a znovu pobozkala.

Keď už som sa chystal, že nás oboch zbavím toho trápenia, zhodila ma zo seba a opäť sa na mňa posadila. Perami mi prechádzala po sánke, krku, hrudi a stále sa posúvala nižšie. Občas sa vrátila k mojim perám, aby si ukradla pár bozkov a potom pokračovala v mojom mučení.

Pomaly sa dostala až dole medzi moje nohy, kde si do rúk vzala môj stoporený penis a začala po ňom prechádzať svojou malou rúčkou. Po chvíli ho vzala do úst, jazykom prechádzala takmer po cele dĺžke a zakaždým, keď sa vrátila ku špičke provokačne ním zakrúžila.

Hlavu som mal zaborenú vo vankúši, oči zatvorené, z úst mi vychádzali slastné vzdychy. V rukách som drtil prikrývku pod sebou, Sophia neustále pohybovala hlavou hore - dole. Keď už som vedel, že to dlhšie nevydržím, posadil som sa. Moju krásku vytiahol hore a opatrne do nej konečne vnikol.

Z hlasným vzdychom zaklonila hlavu a ja som začal prirážať. Rukami sa chytila tých mojich, panvou mi vychádzala v ústrety, privádzala ma do šialenstva. Poslednýkrát som prirazil, keď vykríkla moje meno a unavene si zložila hlavu na moje plece. Hlavu som zaboril do jej vlasov a silno ju objal, keď prišlo aj moje potešenie. Nakoniec som sa zvalil unavene na chrbát so Sophiou v náruči, prikryl nás a oddal sa mojej druhej najobľúbenejšej činnosti. Spánku.



- Snáď som vyhovela všetkým a dúfam, že sa páči :)) Pozerala som to len tak zbežne, takže dúfam, že tam nie sú veľmi veľké chyby :)) A ak mi dáte vyše než 5,6 komentárov, do utorka by to čisto teoreticky mohla byť nová časť, takže je to na vás :)) Potešíte ma?? :)) 

6 komentárov:

  1. No tos toho připsala jeste -_- :D ne je to zase naprosto skvěle :3 ale sakra Liam ať uz nedělá blbce a prostě řekne,ze ji miluje. :D stejne to každý ví :D takze doufam,ze každej okomentuje a cast bude brzo :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je mumľas. Však bude dlho premýšľať a Sophiu mu preberie niekto iný.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úžasná povídka, díky moc!!! Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Našla som túto poviedku dnes po obede a musím povedať, že je to dokonalé. Som strašne rada, že som ju našla. Máš novú vernú čitateľku. Inak veľmi pekná časť :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Katiiii kedy bude ďalšia časť? - akože nerobím nátlak :D - len nutne ju potrebujem k prežitiu tohto sprostého týždňa!! x

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď ja prežijem tento blbý týždeň -_- Zajtra by mohla byť :))

      Odstrániť