utorok 1. júla 2014

Federal Bureau of Investigation 22 - Sneak Peek






Ako som už niekoľkokrát povedala, pokiaľ nebude pri predošlej časti 5 komentárov, nič nepridám. Je mi to veľmi ľúto, keďže do konca nám naozaj veľa nechýba, a ani sa nenazdáte a je tu koniec. A asi nie len FBI. Ale to sa dozviete, až keď som nou začnete komunikovať, Kate.











Je ľahké sa dostať s Liamom do konfliktu. A o to ťažké je sa s Liamom udobriť. Áno, Liam je racionálny človek. Väčšinu času uvažuje tým čo má v hlave a nie tým čo má medzi nohami, ako väčšina chlapov. Ale taktiež je veľmi tvrdohlavý, výbušný a žiarlivý. A vtedy jeho racionálne myslenie ide bokom a on sa nechá unášať hnevom.

Verím, že by mi nikdy neublížil. Aspoň nie fyzicky. Viem, že by nikdy nedokázal udrieť ženu, že by nikdy neklesol tak hlboko. Ale, keď sa nahnevá, nedáva si ruku na ústa a povie to čo si myslí. A to je niekedy veľmi bolestivé.

Preto som mu niekoľkokrát vytkla, že alkoholom, krikom a hádkou sa nikdy nič nevyrieši. Práve naopak. To čo ešte malo niekedy nejakú nádej, už nemá nič a je to odsúdené do zatratenia. A presne to som nechcela, aby sa stalo s našim vzťahom alebo čokoľvek to medzi nami je.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára