streda 9. júla 2014

Federal Bureau of Investigation 23 - Sneak Peek







Ospravedlňujem sa, ale nestíham. Vyše sa dozviete pri časti, zatiaľ si užite sneak peek, ktorý je dlhší než obvykle :)) Časť bude dnes večer alebo zajtra, Kate :))









"Dobre Jon, som na mieste, počuješ ma??" V uchu sa mi premávali hlasy, ale ja som sa dokázal sústrediť len na jedno. Aby sme neodpálili bombu skôr, ako je naplánované.

"Si presne na opačnej strane." Odpovedal mu Jon, keď si vzájomne zaklopali na stenu. Fajn, hrajte sa tu na susedov, veď o 10 metrov je len 35 kilová bomba.

"Výbušnina je prilepená, môžeme začať??" Pomaly som vstával zo zeme a vzdialoval sa od bomby, aj keď som mal myseľ stále zaneprázdnenú podstavcom, na ktorom bola položená.

"Áno." Povedal Jon a utekal sa skryť do vedľajšej miestnosti, kde sa nachádzali ďalší civilisti.

"Počkať, počkať, počkať!! Je tu náhradný spínaš, musím ho zaistiť." Skríkol som, keď som si pre istotu kľakol späť na zem a skontroloval podstavec, ktorý nebol tak celkom podstavcom.

"Ako??" Neveriacky sa spýtal Paul. Áno, máme až priveľmi málo času na záchranu 9 civilistov a 3 agentov.

"Len musím zaistiť aby nespadol na zem, inak je po nás." Odpovedal som, a aj keď sa m ruky triasli od strachu, pravú som strčil pod podstavec a prilepil istič naspäť k bombe.

"Koľko to zaberie, Liam??" Nervózne sa spýtal Louis, ktorý už bol nachystaný, aby mohol odpáliť výbušninu, ktorá nám mala zaistiť odchod z tohto pekla.

"Pár sekúnd. Už to skoro mám." Zašepkal som. Áno, bál som sa. Na čo klamať??

"Môžeme??"

"Áno, ale Louis?? Nech je to dnes už posledná vec, ktorú odpálime." Vyslal som k nemu tichú prosbu. Ak to bude silnejšie ako predpokladáme, sme všetci mŕtvi.

"Odratávam. 5,4,3,2 .. 1." A nastal ďalší výbuch.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára