pondelok 23. decembra 2013

Baby - Prológ


"Znovu si bol za ňou?!" Skríkla rozčúlene hneď, ako buchli vchodové dvere.

"Upokoj sa." Zamrmlal som pokojne, zavesil kabát na vešiak a vyzul si topánky.

"Ja som pokojná!!!" Skríkla ešte hlasnejšie a nervózne poklepkala nechtami po stole.

"To vidím." Provokačne som sa zasmial a prešiel okolo nej do kuchyne.

"Prečo to robíš??" Zúfalo sa spýtala, prsty mi zaryla do ruky a otočila si ma tvárou k sebe.

"Robím čo??" Zašepkal som.

"Ty. Veľmi. Dobre. Vieš. Čo!! Správaš sa, akoby sa nič nedialo." Prstom ma šťuchala do ramena pri každom jednom vyslovenom slove.

"Veď ono sa ani nič nedeje." Usmial som sa a vrátil sa späť k pôvodnej činnosti - spraviť si večeru.

"Takže podľa teba je toto nič??" Neveriacky nadvihla obočie.

"Potrebovala pomoc. Prečo to nedokážeš pochopiť??" Unavene som na ňu pozrel.

"Tak prečo neustále volá len tebe??" Nahnevane rozhodila rukami.

"Nikoho iného nemá." Odvrátil som hlavu snažiac zadržať slzy.

"Miluješ ju??" Vypadlo z nej po chvíli.


- tak čo vy na to?? :)) Kate

6 komentárov:

  1. počkej co?? :DD já chci hned ted vědět všechno :DD vypadá to skvěle :33 stejně jako všechno co napíšeš :)) těším se :33

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow je to dokonalé <3
    Ale ako inak... Veď vždy je to dokonalé ;)
    Nika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ÚPlne úžasné pls pridaj ešte dnes ďalšiu časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. je to veľmi zaujímavé :-) som zvedavá čo sa z toho nakoniec vykľuje :-D Simone

    OdpovedaťOdstrániť
  5. asdfghjkl... to je moja reakcia!! rýýchlo prvúúúú časť :)

    OdpovedaťOdstrániť