nedeľa 1. decembra 2013

Ehm ... #21

Plačem. Asi po prvýkrát plačem nad sprostosťou národa. Nechcem hádzať všetkých do jedného vreca, ale ako sa tak na to pozerám, každý sa doň hádže sám :)) Prečo mám takéto reči?? Hneď vám to pekne jasne, asi aj stručne, vysvetlím.
Ak ľudia neriešia smrť krásneho talentovaného, za seba môžem povedať aj mladého (40 nie je tak veľa, hlavne keď na to nevyzeráte), herca Paula Walkera, tak rieša Sophiu a Liama. Úprimne povedané, väčšinou takéto veci prehliadam, netýka sa to mňa, na čo to vôbec riešiť, nie je to moja starosť. Ale dnes, keď som si čítala tie za sebou idúce komenty toho istého typu, nedalo mi to. Nehovorím, že všetky, ale keď sa na to pozriete, oveľa viac je tých negatívnych ako pozitívnych. Áno, áno, narážam teraz na Sophiu a komenty na ňu typu: "Je mi nesympatická." "Nemám ju rada." "Nenávidim ju." a tak ďalej, a tak ďalej. Presne pri týchto vetách si kladiem otázku, prečo ju vlastne nemáte rady?? Prečo ju odsudzujete?? Porovnávate?? Kto vám dal právo?? Už som to tu mám taky pocit niekde spomínala, ale jediné čo môžeme my, faninky, ľudia čo ju nepoznáme, spraviť to, že budeme ju a Liama podporovať, tak ako mnohí podporujú Pezz a Zayna, Louiho a El. Alebo posúdiť či je pekná alebo nie, i keď toto by sme nemali robiť, lebo každá žena je krásna, či som nou súhlasite alebo nie :)) Ale nenávidieť ju?? Nemať ju rady?? Na toto naozaj nemáme právo. Nepoznáme ju, nevieme aká je. Za to, že sa pri každej príležitosti neusmieva?? Kto by aj, keby vás stále niekto prenasledoval, fotil, nadával vám?? Hm?? Pozreli ste sa na to aj takto?? Asi nie, čo?? Teraz myslím tie, ktoré jej vyčítajú, okrem iného, aj túto maličkosť. Pretože práve tieto osôbky sa o Sophii vyjadrujú tak, akoby sa s ňou osobne poznali, raňajkovali, obedovali, večeriali, trávili všetok svoj voľný čas. Môj názor :)) Aký je váš?? Sem s ním :)) Kate

1 komentár:

  1. je mi nesympatická už len na fotke :) a keď sa jej pýtali že s kým chodí jej odpoveď bola : Liam. Liam Payne z 1D. Tak neviem bola som dosť zarazená .. takže asi tým sa mi sprotivila ... nemám ju rada a ani ju mať nebudem ! to je môj názor na ňu ... :))))))
    BARA

    OdpovedaťOdstrániť