štvrtok 5. decembra 2013

Ehm ... #23

Asi mám dostať svoju vec lebo som dnes ako na hojdačke. Najprv som vám zverejnila, že dnes pridám novú časť, aj keď sa mi tam nepáči to číslo komentov, ale povedala som si, že to už nebudem riešiť. Potom som to vymazala s myšlienkou - dnes žiadna časť, možno zajtra alebo až na 100% v sobotu, klasika. Lenže teraz si čítam všetky tie krásne komenty, za ktoré vám strašne moc ďakujem a rozhodla som sa, že dnes tá časť bude :)) Síce neviem o koľkej, pravdepodobne okolo desiatej, jedenástej, ak nie tak zajtra ju tu máte :)) A ako sa máte vy?? Čo škola?? Ulievate sa?? Tešíte sa na prázdniny?? Jasné, že áno, to len ja mm ako vždy sprosté otázky :)) Kate 

Nemôžem dostať z hlavy ani ten text ani ten podklad :))

1 komentár:

  1. na čáast se maximálně těším :33 mám se fajn..:) škola furt stejná hrůza.. :d ty prázdniny se aspon blíží :D neulejvám se :D dneska jsem i chodila jako hodný andělíček :DDD a ty jak se máš co škola? :) a všechno?:)

    OdpovedaťOdstrániť