štvrtok 19. decembra 2013

Something About Me 10


I DON´T LIKE / I HATE

- školu
- keď vidím ako chlapec s hnedými očami slintá po iných a dobre vie, že ho vidím!!!
- namyslených ľudí
- keď viem, že život je pes
- keď mi niekto klame do očí
- keď mi nikto neverí
- keď ma obvinia z niečoho čo som neurobila, vlastne ani netuším o čo ide
- keď niekto niečo sľúbi a nesplní to 
- keď sa niekto dotýka mojich vecí (som úplný cvok, viem)
- ľudí, ktorí si myslia, že im patrí svet, a že sú niečo viac ako ostatní 
- ľudí, ktorí posudzujú, aj keď nepoznajú
- ľudí, ktorí si nevedia priznať, že sa mýlili
- asi polku našej triedy
- našu susedu (nikdy ju nepochopím a myslím, že tu tak dlho ani nebudem, aby som ju mala šancu pochopiť :))
- brokolicu
- karfiol
- nemocničné jedlo
- kávu (skúšala som už všetky, teda skoro všetky, ale naozaj som im neprišla na chuť)
- zbytočne presladené veci
- skoro všetky polievky (naozaj ľúbim iba pár druhov - áno som čudná, nemusíte mi to hovoriť)
- zubárov
- bolesť zubov
- hocijakú bolesť
- moje kolená
- ten náš úžasný výťah, ktorý sa zasekol už toľkokrát, že mám z neho strach a chodím radšej pešo na piate poschodie už niekoľko rokov - asi desať (kedysi mi to nevadilo, ale kolena začali protestovať)
- dlhé čakania
- jar
- ponožky
- zimu, myslím, keď je chladno a ja musím mať na sebe tri vrstvy oblečenia
- pavúkov, aj keď jedného chcem
- môjho brata, aj keď ho svojim spôsobom mám rada (toto už v živote nepoviem!!)
- neporiadok, aj keď som lenivá ho upratať (nespomínala som to už??)
- moje vlasy
- nos (je moc veľký)
- oči (sú moc malé)
- v podstate, celé moje telo by mohlo byť lepšie tvarované, teda okrem pŕs, s tými som spokojná (som úchyl, viem :))
- skoré vstávanie (vstávam 05:45)
- krámy (ak sa mi teraz niekto postaví do cesty, zabijem ho :))
- moju náladovosť
- moju výbušnosť
- moju prehnanú citlivosť, o ktorej vie len málo ľudí
- strašne veľký stres
- keď zistím, že som si z dobrého opravila na zle
- keď som sama a mám pocit, že ma nikto nemá rád
- keď som chorá a v telke nič nejde (poraďte nejaké dobré filmy lebo sa unudím k smrti)
- keď stratím slúchadka do mobilu
- keď mi nejde jedno slúchadko do mobilu (ešte že idú Vianoce)
- keď nevydržím dlhšie čakať a idem si prečítať nejakú dobrú story a prečítam to do aktuálnej časti, ktorá sa skončí úplne, že naprd a ja musím ďalší mesiac čakať na novú časť
- keď mi cez leto skončilo Teen Wolf úplne napínavo a musím čakať do januára na novú časť 
- môj notebook (už nech je marec/apríl prosíííím)
- ružovú farbu
- keď idem na rengén (netuším ako sa to píše) a musím sa vyzliecť (ako dnes)
- keď sa nudím
- keď mi niekto káže čo mám robiť (nemyslím tým, keď mi mama povie, aby som upratala a ja to spravím až za týždeň)
- keď moju snahu nikto neocení

Závidím Danielle, že tam mohla tancovať :33

- hádam je to všetko :)) pôvodne som to tu chcela ukončiť, ale ak by ste chceli,t ak ešte môžem pokračovať a môžem spísať svoje trapsy :)) Kate

7 komentárov:

  1. proč nemáš ráda půlku tvojí třídy?:O sousedka nějaká stará? to vstáváš takhle brzo?:O to bych nedala :d asi bych nikdy nedorazila správně do školy :DD ty sluchátka!! :d nejhorší věc :d stalo se mi to ted taky -_- :D co na rentgenu? :) nějaké dobré filmy? LOL(nikdy mě to neomrzí ), Harry potter :)(já osobně nejradši koukám na 5,6,7, ale když jsi nemocná můžeš zkouknout všechny no ne?: )) Hunger games! ,město z kostí!(nebo to je možná nástroje smrti?!o_o),so undercover,sesterstvo putovních kalhot! :d teda starší filmy ale pořád dobrý :D a pak už nevím nic moc mě nenapadá :DD a určitě budu ráda když napíšeš ještě něco o sobě :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lebo asi petina z nich sú k*rvy, potom sú tam ľudia, o ktorých som si myslela, že sú v pohode, ale začínajú byť horší ako tie k*rvy, ďalej sú tam ľudia, vlastne len pár ľudí, ktorý hovoria niečo iné a spravia niečo iné, ale veď tie kecy pozná každý :)) A nakoniec je tam Majka, samostatná jednotka, ktorú mám svojim spôsobom rada :)) A potom tam je tá druhá polka triedy, vlastne už trošička menej ako polka, ktorú mám rada, z ktorou sa normálne bavím a spoločne vystrájame samé hovadiny a to sme prosím pekne na strednej :)) Suseda?? Stará?? Ta má pred 40 myslím :)) No, keď chcem stihnúť autobus, ktorý ma musí na ôsmu priviesť do školy, tak áno, vstávam takto skoro :)) Harryho Pottera mi už mama zakazuje pozerať :)) Dialógy poznám naspamäť, viem kde sú už reklamy a po ľuďoch väčšinou kričím: "Jedz slimáky!!" :)) A čo na tom rengéne?? Bola som si dať, respektíve ma doktorka poslala, odfotiť pľúca :)) Ešte tie filmy, LoL - je to dobrý film, ale akosi ma nenadchol, Hunger Games - najprv si chcem prečítať knihy, ale ani k tomu sa akosi nemám, Sesterstvo putovných nohavíc som videla asi 10krát a tie ostatné si možno pozriem, ďakujem :))

      Odstrániť
    2. Harryho Pottera už taky naprosto umím :D sice na nikoho neřvu Žer slimáky ,ale fajn! :D a už si někdy zkoušela dát všechny díly HP v jeden den?:o a určitě si Hunger Games přečti je to úplně super :)

      Odstrániť
    3. Keby len raz :)) Minule som ich všetky diely pozerala dva víkendy po sebe :)) inak som v pohode :)) Už mi to povedalo as sto ľudí, ale keď ja som taká lenivá -_- *K*

      Odstrániť
  2. dva víkendy?:O :D tak to jsi dobrá :d mě to stačilo jednou o prázdninách :D a koukala si sama nebo s někým? :) chápu tě :) taky mám doma už měsíc novou knížku a ještě jsem se nedokopala k tomu jí začít číst :// :D a jinak jak se máš ? :) už je ti líp marode? :O :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak u mňa sa tak striedali, raz mama, raz brat a potom ma z obývačky vyhnal tato :)) Tak to je na čase začať ju čítať :)) Už je lepšie, oveľa :)) Vzniklo z toho len veľmi silné nachladnutie, nič vážne :)) Aj z toho dôvodu bude dnes večer prekvapenie :)) *K*

      Odstrániť
    2. tak aspon,že je to jenom nachladnutí :)) a na večer se teda těším :33

      Odstrániť