sobota 14. decembra 2013

Ehm ... #24

Je víkend, konečne, už len týždeň a sú tu prázdniny, Vianoce. Už len päť dní a bude pokoj od tej hŕby kníh ležiacej na mojom stolíku :)) Aj takto vás chcem oboznámiť s plánmi na tento mesiac a Január :))
Takže plány na tento mesiac a myslím, že určite aj Január sú nasledovné. Čoskoro vás čaká prekvapenie v podobe novej časti, kto sa teší?? :)) Taktiež sa môžete tešiť, teda ten kto má ešte o to záujem, na Something Abou Me. Úplne som na toto zabudla, takže v priebehu budúceho týždňa, možno dnes večer, to tu bude :)) Dnes, keď som šla z mesta domov, v ušiach mi vyhrávalo Say Something od Christiny A. ft. A Great Big World, som dostala nápad na novú jednodielku alebo poviedku, sama neviem čo z toho ešte vznikne. Prečo?? Lebo mám rozpísanú ešte jednu jednodielovku, vlastne poviedku, fakt neviem do čoho to zaradím, je tak trošku podobná tej, ktorá mi napadla dnes, naozaj len trošičku :)) A prečo neviem ako ich zaradiť?? Lebo som rozmýšľala nad nápadom, že z obidvoch spravím takú kratšiu poviedku, ako som to urobila pri You Are The Only Thing That Stayed After Her :)) Alebo z toho vzniknú dve dlhšie jednodielky, možno z jednej spravím kratšiu poviedku a z druhej jednodielku, uvidím :)) Teraz ma napadla otázka, s kým si myslíte, že budú tie dve poviedky?? :)) A potom tu mám rozpísané dve, tri jednodielky, ktoré by čisto teoreticky tiež mohli tento mesiac uzrieť svetlo sveta, čo vy na to?? Súhlasíte s mojím menším plánikom?? :)) A ako sa máte?? Tešíte sa na Vianoce (asi som sa to už niekde pýtala)?? Darčeky sú už nakúpené?? Máte aspoň sneh?? Lebo u nás po snehu ani stopa, iba nádherné západy slnka :)) Kate

Žiadny photoshop ľudia :))

Milujem :33

3 komentáre:

  1. jasně že se těším :33 jestli toho přidáš tolik ! :D kde bereš nápada?:O :D strašně se těším :33 Vánoce :D jako už aby to bylo :D ale dárky žádné nakoupené nemám :// bude to na poslední chvíli :d co ty ? všechno nakoupeno? :O :Dd na Something about me se těším :)) prostě už aby to tu bylo ! :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kde beriem nápady?? Ani sama neviem :)) Teraz kvôli tebe nezaspím lebo budem rozmýšľať nad touto otázkou :)) Nakúpené darčeky?? Ešte ani neviem čo mám kúpiť, takže to opäť bude na poslednú chvíľu :)) *K*

      Odstrániť
    2. tak to se omlouvám jestli se kvůli mě nevyspíš :DD a no jsem na tom stejně.. :D vůbec nevím co mám kupovat :d poslední dobou ale vždycky kupuju dárky na poslední chvíli :D

      Odstrániť