utorok 29. októbra 2013

Ehm ... #13

Pôvodne som to chcela nechať až pod novú časť FBI, ktorá mala byť už vo štvrtok, ale ako sa na to pozerám, tak opäť to ostáva vo hviezdach, ale nedá mi to. Zakaždým keď otvorím blogger a vidím to číslo, tak rovno ten blogger aj zatváram. Deje sa niečo?!! Je to školou alebo sa vám nepáči nový príbeh FBI, alebo je to mnou?? Fakt som už v koncoch. Prológ a 1. časť Dangerous Love má cez 250 zhliadnutí a celkovo všetky časti majú 150 a vyše zhliadnutí. U FBI má prológ 44 a nová časť len 22. Ak sa vám ten príbeh nepáči, tak stačí napísať. Ja sa nenahnevám. Ak sa vám nepáči niečo na blogu, tiež sa stačí len ozvať. Ak sa vám nepozdávam ja, tak s tým prepáčte, ale nespravím už nič. Vážne by som rada vedela čo sa deje, Kate.

2 komentáre:

  1. nie je to tebou :) ten príbeh je dokonalý :) vieš každý teraz má školu musíš byť trpezlivá naozaj :)
    BARA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. presne tak aj ja sy to myslím že je to iba školou :-) sama to vidím na sebe že teraz ani poriadne notebook neotvorím a nič nestíham :-) takže nemaj strach :-) Simone

    OdpovedaťOdstrániť