streda 30. októbra 2013

Something About Me 7

MOVIES

Že by som mala nejaké extra obľúbené kategórie, ktoré stále pozerám, to nemôžem povedať, ale väčšinou sú to tie akčné. Rýchle autá, nejaké tie bitky, jemné nádychy erotiky, áno mám na mysli Rýchlo a Zbesilo, to je moje. A potom tie také dobrodružné s humorom, typu Piráti s Karibiku na čele so sexy Deppom. Alebo krvilačné beštie, ktoré lezú hore krkom vlkodlakom, ako je Twilight, tie poznám naspamäť. Keď sa tak zamýšľam, zakaždým, keď doma otvorím skriňu a hľadám vchod do Narnie, do mojej rodnej zeme. Aj toto je môj šálok kávy.  Nezabudnuteľný Sam Witwicky a nádherne žlté Camaro Bumblebee, nikdy im neodolám. Na koniec vždy to najlepšie. Obyčajne - neobyčajný chlapec s okuliarmi na očiach a s jazvou na čele, ktorý sa vo svojich jedenástich rokoch dozvedel, že je výnimočný, že je čarodej. Jeho meno a príbeh pozná každé dieťa, každý teenager, každý dospelý. Kto iný to môže byť než slávny Harry Potter. Nebojte sa, nepohŕdam ani nad slávnym príbehom chudobného chlapca Jacka a bohatej dievčiny Rose, ktorý svoj tragický príbeh prežili na nepotopitelnej lodi. Titanic, film ktorý rozplače nejednu krehkú dušu. 

Áno, áno. Práve som vám tu v skratke vymenovala obľúbené filmy, respektíve filmy, ktoré poznám naspamäť, od zadu, odpredu, normálne viem kedy ide reklama. Určite ich je viac, ale momentálne si aj tak nespomínam, ktoré by ma chytila za srdce, tak ako tieto, a navyše na čo ich tu vypisovať, keď už máte určitú predstavu, aké typy filmov väčšinou pozerávam. Plus tanečné a všetky od Disney - ho. Dieťaťom som sa narodila, som ním aj teraz, budem ním aj o pár rokov a ako dieťa aj zomriem. Veď kto by si nepamätal rozprávku o krásnej Popoluške, macoche a jej troch nevlastných sestrách. Od českej a slovenskej tvorby, mám len pár filmov, ktoré sa mi zapáčili a to je nesmrteľné Slnce Seno ...,Nesmrteľný: Face - žeriem toho chlapa čo hrá Face-a (čul neviem ako sa volá) a to je asi vše. 

Obľúbený herec, herečka?? Tieto otázky fakt neznášam, pretože je strašne veľa skvelých hercov a herečiek, že ťažko si vybrať. Tak najsexy pre mňa je Johnny Depp jednoznačne. Ešte by sme k nemu mohli zaradiť Leonarda, ale podľa mňa netreba. Ale čo sa týka humoru tak na prvom mieste je jednoznačne Patrick Neil Harris. Ako najlepšiu herečku uznávam Angelinu Jolie, pretože vychovať šesť či sedem detí, mať stále toho istého muža po boku, toľko skvelých filmov na konte a odstrániť si prsia, aby sa vyhla veľkému riziku rakoviny kvôli deťom, to podľa mňa dokáže len silná žena. Ale opäť čo sa týka humoru, tak je tam nezabudnuteľná Queen Latifah. Úprimne sa musím priznať, že moje sny momentálne ovláda Dylan O´Brein, herec z Teen Wolf.  Hlboké hnedé oči, kto by im odolal?? A pridáva sa k nemu aj zelenooký Jensen Ackles zo Supernatural (Lovci Duchov).

SERIALS

Keď už som začala tie filmy, tak prečo to rovno nedokončiť, no nie?? Ale toto bude fakt v skratke, pretože som sa neplánovane rozpísala vyššie. So seriálmi som na tom podobne ako s filmami. I keď najobľúbenejším seriálom pre mňa sú nezabudnuteľný Priatelia. Rachel, Ross, Monica, Chandler, Joey, Pheobe. Na túto šestku nikdy nezabudnem. I keď teraz som ich na chvíľu nahradila mamičkou Kostičkou a sexy Boothom, KITT-om a jeho jazdcom, kráľovnou B., Dr. Sheldonom Cooperom, Charlie-im, Alan-om a Jacke-om, zamilovaným trojuholníkom Stefan, Elena, Damon a Pôvodnými so sexy Klausom, vĺčikmi s Teen Wolf, sukničkár Barney a krásny Lovci Duchov (Supernatural), ale F. R. I. E. N. D. S.  stále ostanú the best for me. 

BOOKS

Fakt, že v skratke som opísala seriály, tak to zavŕšim knihami. Samozrejme tiež v skratke. Veď na čo to nejako zbytočne rozpisovať. Obľúbené knihy?? Tak logicky, keď najlepším pre mňa je Harry Potter, tak nesmú chýbať ani knihy. Verte či nie, prvú som prečítala za tri, štyri dni. Ďalej tam patria Upírske Denníky, ktoré si dokonca prečítala aj moja mamka,  Damon zabral aj na ňu. Najslávnejšia trilógia tohto roku - 50 Odtieňov - mesiac a všetky tri knihy som vedela naspamäť. Čítala som ich v češtine, keďže tretie pokračovanie u nás vyšlo až v Septembri. Vravím, Narnia ako vyšitá. Je možné, že sa teraz do toho pustím opäť, ale tentokrát už v rodnom jazyku. Neviem či prichádzam o veľa, ani filmy som ešte nevidela, keďže si chcem najprv knihy prečítať, sú Hunger Games naozaj také dobré, ako všade čítam?? A potom to boli už len klasické romány. Niektoré od zahraničných spisovateľov, niektoré od slovenských.
EDIT: Divergencia, Rezistencia, Experiment - Veronica Roth, klobúk dole pred touto ženou, že dokázala niečo také spísať. A tento alebo budúci rok vychádza 4. pokračovanie s názvom Four, teším sa. The Fault In Our Stars - kniha, film - the best. Jo Nesbo - nórsky spisovateľ, ktorý napísal 8 dielny román s hlavnou úlohou detektíva, odporúčam. 

nádherný cover :33

- tak čo vy?? obľúbený film, seriál, kniha?? :) ako ste na tom?? :)) nezabúdajte na FBI, ak sa posnažíte, zajtra by mohla byť časť :)) Kate

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára