pondelok 21. októbra 2013

Federal Bureau of Investigation (FBI) - Prológ







Len chcem pripomenúť, že ani v tejto poviedke nebudú chalani známe hviezdy :)) Dúfam, že si ju zamilujete ako Dangerous Love, ktorá mi začína nesmierne chýbať :)) Kate









Zima, chlad, strach, bolesť. V hlave mi nepríjemne hučí, oči mám previazané nejakou šatkou. Ruky aj nohy sú priviazané ku stoličke, lano sa mi zarýva do kože. Na tele mi naskakujú zimomriavky, neviem či s tej ukrutnej zimy alebo zo strachu, že neviem kde som a čo sa to deje. Zo strachu, že nevzali len mňa ...

Och no ták!!! Nebuď zbabelec!! Neplač tu ako malé dieťa!! Aj tak ti to nepomôže!! Na toto si predsa cvičený!! Kvôli tomuto si prešiel všetkými tými výcvikmi!! V schop sa!! Sprav niečo a neseď tu ako päť peňazí!! Kričalo na mňa moje vnútro a ja som mu chtiac - nechtiac musel dať za pravdu.

Ruky som dal v päsť a snažil sa uvóľniť lano, ale bolo to zbytočné. Bolo príliš silno zviazané a ja príliš slabý. Slaboch!! Hanbi sa!! A že ty máš všetkých chrániť?!! To potom vďaka za takú ochranu!! Ironicky poznamenalo moje vnútro, jeho slová sa mi vrývali do pamäte, robilo ma to ešte slabším. Naposledy som sa pokúsil odtiahnúť ruky od toho lana, ktoré sa mi stále viac a viac zarývalo do kože, no bolo to márne.

"Je ti to na nič, ale myslím, že na to si už prišiel aj sám." Hrubý hlas sa ozýval celou miestnosťou, jeho dych som pocítil pri svojom pravom uchu a následne som pocítil tupú bolesť na ľavom líci.

- viem, viem .. povedala som okolo ôsmej, ale ja som už nemohla vydržať :)) čo na to hovoríte?? pozdáva sa vám to :)) snáď áno :)) musím sa priznať, fakt som nevedela ako začať, myšlienkami som stále pri Dangerous Love :)) ale tak na koniec som sa z toho nejako vymotala a vzniklo zo toho toto :)) 

10 komentárov:

  1. som mimo -_- to bude hlavne o Liamovi??? *_* zaujímavý prológ ;) budem to rozhodne čítať a ak sa bude čo najčastejšie dať tak aj komentovať :)
    BARA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. čo si pas? :OOOO ty koza makaj s dalsou!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :-O hm... SI ZO MŇA ROBÍŠ SRANDU?! hneď pri uvoode takto skončiť? pfft! JE TO KRASNOPEKSUPDOKONUŽASNÉ!! tvl rýchlo dalsiu -Ollie

    OdpovedaťOdstrániť
  4. woow :3 pekný začiatok :) teším sa na dalšie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. můj bože můj bože MŮJ BOŽE ani nevíš jak jsem šťastná skáču radostí dva metry do výšky ani netušíš jak moc jsem se těšila na tvoji další povídku protože dangerous love byla super tak se tedy těším na další díl tvého nového příběhu :D :P

    OdpovedaťOdstrániť
  6. úžasné!!!! :O rýchlo ďalšiuuu prosím! Ako sa máš inak? :) Michelle xx

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wow rýchlo ďalej!!!
    Nika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. vypadá to naprosto libově :33 nemůžu se dočkat až to začne :)) stačilo tohle a vím,že to budu číst :) a já mám možná někdy i radši příběhy kde kluci nejsou slavní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. je to úžsné :-) strašne sa teším o čom to celé bude :-)
    Simone

    OdpovedaťOdstrániť