sobota 19. októbra 2013

Something About Me 5

1D

Vaša obľúbená téma a priznajme si, že aj moja. Inak by som tu asi teraz nesedela a nerozmýšľala či začať novú story prológom alebo 1. časťou. Poraďte mi. Nebojte, všetko je premyslené, ako tak zpísané, len fakt neviem ako mám začať. Tak či onak??

No a späť k téme, i keď ja sa stále držím témy, keďže tento článok je o 1D a poviedka bude samozrejme s 1D a ... meliem tri na päť. Takže moja éra One Direction začala dajme tomu, že nejako koncom augusta, začiatkom septembra 2011. Dosť skoro, čo??

Prvýkrát som o nich, ale počula skôr. Bolo to začiatkom mája 2011, keď som hľadala pesničku Your Song od Eltona Johna. Ale ja som vtedy nevedela, že je to od Eltona, tak som dala do vyhľadávača len Your Song a hneď ako prvé my vyhodilo "One Direction sing Your Song - The X-Factor."

Tak som si to pustila a hovorím si: "Hm .. týchto nepoznám. Taký mladý sú. Ale zlatý. A majú dobré hlasy." Tak som si to stiahla a stále to dookola počúvala. Ale samozrejme ma vôbec, ale že vôbec nenapadlo pozrieť sa kto to vlastne sú tí One Direction.

Potom, koncom augusta, kamoška zdieľala, ani neviem ako sa k ním dostala, lebo ona nie je typ, ktorý by počúvala takúto hudbu, What Makes You Beautiful, ale lyrics. Pozerám na ten odkaz, tá kapela mi niečo hovorí. Takto som si to vypočula a už som sa tej melódie nedokázala zbaviť. Rýchlo som to stiahla a začala vyhľadávať kto to vlastne je. A už to išlo, takže som v auguste oslavovala aj 2 roky čo na nich bezvýhradne fičím ako bláznivá.

Neskôr som na to pobláznila aj Tessie a ďalšie 2 baby, ale ich mená sú nepodstatné. A tak sme na tom spolu fičali, spievali si songy, pozerali video diaries, ktoré mi strašne chýbajú lebo človek pomaly aj zabúda aký boli vlastne na začiatku.

Keď sa ma niekto opýta, kto je môj najobľúbenejší člen, tak len mykám plecami. Viete, mám ich rada rovnako, nikoho nemám radšej viac a nikoho menej. Sú na rovnakej úrovni a basta. Ale od začiatku sa mi najviac páčil Louis. Ako ste si všimli, aj mi to ostalo. Viem, že o ňom nepíšem, ale už som spomínala, že neviem písať o niekom, kto sa mi páči. I keď sa musím priznať, že keď som videla fotku kde je s Eleanor, bola to tá prvá čo začala kolovať po nete, tak sa mi na chvíľu zhnusil. Nie ako zhnusil, ale zhnusil. Chápete?? Nie?? Nevadí. Proti El nemám nič, akoby som mohla, veď ju nepoznám, ale nevedela som si zvyknúť na myšlienku, že s niekym randí. Našťastie ma to po dvoch mesiacoch prešlo a zase som pozerala len a len jeho fotky.

Medzitým ako som sa na Louisa nemohla ani pozrieť, momentálne sa tu z toho váľam po zemi, je to proste smiešne, som začal byť závislá na Haroldovi a tými jeho smargdovými očami. A na Nalliarovi a jeho sladkému úsmevu a modrým očkami. A Zaynovi, tomu neviniatku. Pýtate sa, prečo som nespomenula Liama?? Vyznie to úplne, že smiešne, fakt sa zase kotúľam po zemi, ale ja som sa ho proste bála. Naháňal mi strach tým jeho upriamením pohľadom a s tými vyžehlenými vlasmi a výraznými lýcnymi kosťami. Vám nie?? Určite nie, veď taký debil som len ja. A potom si ich už nechával kučeravé a už som len slintala. A teraz, keď sa pozerám na tie ich polonahé fotky z Austrálie, tak už tu mám kýbeľ, lebo servítky mi už nestačia.

Obľúbená pesnička od nich. Hm, dobrá otázka. Ťažko povedať, všetky sa dajú počúvať, všetky mám rada, ale najviac mám asi rada z UAN: samozrejme WMYB, Moments, Stand Up, UAN, Taken, Save You Tonight a More Than This. A z TMH to je: LWWY, Little Things, Kiss You, Heart Attack, Rock Me, I would, Over Again, They Don´t Know About us, Irresistible. A k ním ešte patrí One Way or Another, Best Song Ever, od Harryho Don´t Let mi go, Use Somebody a Teenage Dirtbag. Tieto počúvam najčastejšie.

A skoro by som vám zabudla povedať. Som Larry Shipperka. Ak by vás to nasralo, tak to ma mrzí, ale nič s tím nespravíte. Aj keď musím priznať, že niektoré veci mi prídu dosť pritiahnuté za vlasy. Niektoré informácie, ktoré sa šíria po nete, mne osobne to príde akoby s tými ľuďmi raňajkovali, keď toho toľko vedia. Fakt nechápem, kde berú niektoré informácie.

 aké sú tu ešte bábätka :))

<33

- tak čo vy?? ako ste sa stali vy Directionerkami?? aké sú vaše obľúbené pesničky?? koľko na nich fičíte?? :)) a hlavne mi pomôžte ako mám začať novú story, či prológom alebo 1. časťou?? :) prajem pekný víkend :)) Kate

1 komentár:

  1. začni prologem :)) stačí kratičkej :)) a jak jsem se stala Directionerkou? :O ani už nevím :D ale vím,že ze začátku jsem je moc nemusela ,ale najednou jsem asi koukal na očko nebo mtv a hráli jejich písničku a já si řekla,že nejsou jako vůbec špatní a tak to šlo dál.. a najednou jsem poslouchala jejich písničky pořád dokola :d pak jsem nakazila mojí spolužačku :d není nic lepšího když si o tom máš s kym popovídat :D Directionerka jsem už ted je to něco přes rok.. :D asi rok a půl možná :)) písničky zbožnuju všechny a prostě nevím kterou nejvíc :33

    OdpovedaťOdstrániť