pondelok 28. októbra 2013

Something About Me 6

MUSIC 

Keďže som minule tak trocha začala tú hudbu, tak som sa rozhodla to teraz tak nejako zhrnúť. Veľmi krátko zhrnúť lebo fakt nechcem nejako zbytočne rozvíjať túto tému. Čo sa týka spojenia ja a hudba tak je to také rôznorodé. Väčšinou na otázku čo počúvaš odpovedám z každého rožku trošku. A je to tak. Je pravdou, že väčšinou je to pop a rnb, ale sú tam aj tvrdšie veci. No, ale posúďte sami. 

Najčastejšie hudbu počúvam pred spaním, bez nej proste nezaspím, úplne, že najviac milujem, keď sa mi pokazia slúchadka a aj sa potom celú noc prevaľujem v posteli zo strany na stranu čo nemôžem zaspať. Potom keď niekam idem, či pešo alebo alebo vlakom, autom alebo autobusom. Ten pocit, keď vám hrá nejaká smutná pesnička a vy sa z vlaku pozeráte na ubiehajúcu krajinku je na nezaplatenie. A potom, keď cvičím, keď sa v škole nudím, čo je väčšinou cez matiku. 

Najobľúbenejšia skupina?? Hm .. dobrá otázka. Tak medzi chlapčenské patrí samozrejme svetoznáme One Direction, zlatý sú aj Union J, 5SOS, Emblem 3, JLS, Hurts, Hot Chelle Rae, Nickelback, Simple Plan, The 1975, The Script, Blue, BLG, Big Time Rush - s nimi mám napísanú aj jednodielovku, ak by ste mali záujem, tak ju môžem zverejniť.Späť k téme. Musím sa priznať, že aj The Wanted majú niektoré songy fakt dobre. Gold Forever, moja srdcovka od nich. Prosím no8, ale za to, že s nimi majú chalani problém, neznamená, že aj ja. To je medzi nimi, tak nech si to aj oni vyriešia. Mne zatiaľ nespravili nič. Opäť späť k téme. A ďalej sú to už také menej známe alebo skôr  také tvrdšie, číže Blink 182, Sum 41 <3 ,My Chemical Romance <3 , The Offspring, Rise Against. A ešte Iné Kafé a Zoči-Voči. Medzi dievčenské patria Little Mix - momentálne sú u mňa top, Move úplne bohový. To je asi všetko čo sa skupín týka.

Obľúbený spevák. Niečo ľahšie nebolo?? Tak nebude to, že obľúbený, ale koho najčastejšie počúvam. Ed Sheeran, Olly Murs, James Arthur,  Chris Brown, Bruno Mars, Dave Days, Avicii, Example, Rakby a Bacil, Reago. Suvereno - 3 pesničky od neho mám a tie furt dookola počúvam, Voxel, Majk Spirit, aamozrejme JB s Believe nesmie chýbať. A čo sa týka speváčok, tak je to Demi Lovato, Beyonce, Lady Gaga, Rihanna, Ellie Goulding, Fergie, Evanescence, Jessie J, Kelly Clarkson, Katy Perry, Miley Cyrus atď. Ja som vám hovorila, že som zmiešanina.

milujem, milujem, milujem <3

- tak ďalší článoček o mne :)) dúfam, že sa páči :)) a čo vy?? :)) aký máte hudobný vkus?? :))) a ako sa inak máte?? :)) žijete vôbec?? :)) Kate

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára