streda 9. októbra 2013

Something About Me 3


SCHOOL

Uznávam človeka, ktorý povie, "Mám rád/rada školu." alebo "Mám rád/rada matiku." Jednoducho ich uznávam. Možno si poviete základná je to to najhoršie čo vás mohlo postihnúť. Ale to ste ešte neokúsili strednú alebo horšie výšku, kde ledva stíhate počúvať profesora, nie to ešte písať. 

Ja, spolu s Tess, sme druháčky na Obchodnej Akadémii M. Hodžu v Trenčíne. Študujeme ekonomiku, aj keď nás to nebaví, ale moc sme si navyberať nemohli. Ja teda určite nie, ale o tom neskôr. Poviem vám, nie je to ľahká škola, ale tak zvládam to, ale niekedy som rada, že som vôbec rada (Veci mám väčšinou dopredu napísané, lebo by som to inak moc nestíhala). Sme spolu aj v triede - 2.D, takže mám obidve francúzštinu ako druhý jazyk. Ja dochádzam, ona je na intráku.

Čo sa týka francúzštiny, tak, keď sa postupne do toho dostanete, tak je to už potom ľahké. Zo začiatku je náročná, ale to je samozrejmosť, keď ste nikdy neboli v Paríži alebo v Belgicku, kde to majú ako hlavný jazyk. Hlavne si to musíte stále opakovať a pozerať si tie slovíčka lebo neskôr budeme mať problém sa do toho dostať, ako napríklad ja po lete. ale už je to v pohode.

Aké predmety mám rada?? Tých veľa nebude. Telesná, áno mám ju rada, keďže som športový typ a .. viac poviem, keď tu budú záľuby. Ďalej je to aplikovaná informatika (API). Máme tam takého fajného staršieho profesora, ktorý miluje čierny humor a ten jeho výklad, pri ňom by ste sa určite nenudili. Dejepis, nie že by ma nejako extra bavil, ja a pojmy to nejde dokopy, ale profka je Rusáčka, nedáva si servítku pred ústa, úplne v pohode. Angličtina. Milujem ten jazyk. Kto nie?? A hlavne zbožňujem našu profku, ktorá dúfam bude s nami až do maturity. Takého človeka ako je ona som ešte nestretla. Možno našu fyzikáku na základke, ale aj ta je nič oproti nej. Raz vám dám dokopy všetky jej hlášky. To je myslím že všetko. A aké predmety nenávidím?? Účtovníctvo, Ekonomiku, Matiku, Ekológiu. Ostatné predmety, ktorých je ešte dosť, tie neriešim. 

Strašne, strašne moc ľúbim zopár ľudí z našej triedy. Ela, moja spolusediaca, ktorá nevie šepkať, a tak je zábavu postarané. Mikkiho alebo Natáliu (je to Glambert girl, mám aj blog, kde píše story o Adamovi). To je môj friend a ja jej amigo (memories na včerajšiu noc). My dve, keď sme spolu, je to hotová sodoma gomora. My dve spolu nič iné ako smiech nepoznáme, nikoho neriešime, ideme si jednoducho spolu. Ďalej je to Lenula, človek, ktorý tu je vždy keď mám problém. Koník, tiež Natália, proste francúzština a friendly prix 4ver. Sonička, zlatíčko a transformátor, ktorý mi koncom októbra odchádza na dva roky preč. A ešte Tessie samozrejme, ale o tom nebudem už hovoriť. A skoro by som zabudla na Lucku. 

A tak nakoniec by som vám chcela povedať len to, že ak idete na strednú, nikoho tam nepoznáte a máte strach, že si nenájdete to svoje dvojča, tak je to zbytočné. Na strednej sa veľa ľudí mení, zmeníte sa aj vy, vždy sa nájde niekto to je rovnako šibnutý ako vy. Je to len otázkou času.

love, love, love <3

- nie som si istá, ale malo by to byť všetko :)) ak by ste sa chceli niečo ohľadom školy alebo aj pomimo opýtať, tak klľudne do komentov alebo na boku máte môj tvitter, tak tam do správy :)) Kate
P.S.: Kto ešte nečítal alebo neokomentoval epilóg, tak by bolo na čase :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára